יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:35

נייקי חוגגת 30 שנה ל-Pegasus עם נעל חדשה

ענקית הספורט חוגגת שלושה עשורים לנעל הריצה הפופולרית ותשיק גירסה חדשה שכוללת את טכנולוגיית ה-ZOOM AIR. הנעל תגיע בצבע אדום ו-וורוד

|
נייקי Pegasus 30
נייקי Pegasus 30

חברת הספורט העולמית, נייקי, חוגגת 30 שנה לנעלי הריצה הפופולריות ביותר בעולם, Nike Air Pegasus 30, עם טכנולוגיה חדשה ועיצוב מפתיע בצבעוניות מגוונת. ה-Pegasus הושקו לראשונה ב-1983 והפכו כמעט מיד לנעל הריצה המועדפת על רצים מקצועיים וחובבים.

במשך שנים אצנים רבים העדיפו את ה-Pegasus בזכות הסוליה בטכנולוגית ZOOM AIR, שמספקת תמיכה מעולה ותגובתיות מהירה. הייחוד של הנעל נעוצה בסוליה העשויה גומי עמיד וקשיח המתאים לכל סוגי המשטחים (כביש ושטח) ברמה מעולה.

כעת, הנעל הפופולארית חוזרת במהדורה ה-30. ה-Pegasus עדיין מספקות את אותה סוליה מרופדת ורחבה שאצנים רבים מחפשים. ה-Pegasus 30 הינה נעל ריצה נייטראלית עם בסיס עקב יציב, המייצר אחיזה בטוחה. הסוליה המרכזית עבה ועשויה מקצף Nike’s Cushlon EVA. ששומרת על גמישות רבה בשעת הריצה.

נייקי לא ויתרה על היתרונות הבולטים של הנעל בדגם החדש. המעצבים של נייקי הצליחו להפתיע בעיצוב צבעוני שלא היה אופייני לנעל עד כה - מעטפת הבהונות צבועה בצבע כהה, איזור מרכז כף רגל באדום והעקב בוורוד (!).

גפת הנעל עשויה מאריג מהונדס (engineered mash) המספק אחיזה מושלמת תוך כדי אוורור מקסימלי – זאת בעזרת טכנולוגיה חדשה המכונה Hyperfuse המגולמת ביריעת פלסטיק עם חרירים.

מעטפת CUSHLON לכל אורך הנעל מסייעת בבלימת זעזועים ועמידות. מעטפת הבהונות אף היא משודרגת. לבהונות יהיה עדיין חלל מרווח וגדול מפני שה- Pegasus 30 ידועה בהיותה נאמנה למרווחות. הנעל תציג מעטפת הבהונות מתוחכמת יותר ומעניקה אחיזה יותר נעימה ונוחה בכף הרגל הקדמית.

נעלי הריצה , Pegasus 30 ימכרו בכל פינות הריצה בחנויות נייקי במחיר של 599 ש"ח.
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */