יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:16

צפו: ברנע סיים 7, קופלב 8, לאקור זכה בזהב

אל' העולם בברצלונה: השחיינים הישראלים חלמו על מדליה בגמר ה-50 מ' גב אך לא התברגו במקומות הראשונים. הצרפתי סיים עם 24.42. צפו במשחה

|
גיא ברנע. לא הצליח לזכות במדליה (GettyImages)
גיא ברנע. לא הצליח לזכות במדליה (GettyImages)

גיא ברנע ויונתן קופלב קיוו להשיג מדליה היסטורית הערב (ראשון) באליפות העולם בברצלונה, אך לצערם לא הצליחו להתברג במקומות הראשונים. ברנע סיים שביעי עם 25.14, קופלב שמיני עם 25.19. קאמיל לאקור הצרפתי סיים ראשון וזכה בזהב עם 24.42. למקום השני הגיעו ז'רמי סטראביוס ומאט גרברס שזכו בכסף.

בחצי הגמר, ברנע סיים ראשון עם תוצאה של 24.73, התוצאה איתה זכה קופלב באליפות אירופה במאי. קופלב סיים את אותו מקצה במקום הרביעי עם 24.95 והצליח להסתנן לגמר עם התוצאה השביעית בטיבה.

אל חצי הגמר הגיעו השניים לאחר שהעפילו מהמקומות השמיני וה-12 בהתאמה ממקצי הדירוג. לאחר שעד כה לא העפיל שום ישראלי לחצי גמר, בהחלט אפשר לראות בכך הישג.

ברנע השתתף במקצה החמישי וסיים אותו במקום הרביעי, עם זמן לא רע של 25.01 שניות, מה שהקנה לו את המקום השמיני הכללי לקראת חצאי הגמר.

מיד לאחריו עלה קופלב למקצה השישי, המקצה החזק ביותר במוקדמות, בו השתתפו גם מאט גרברס ודייויד פלאמר. קופלב סיים גם הוא במקום הרביעי, עם זמן של 25.17 שניות, מה שהספיק לו למקום ה-12 הכללי ולכרטיס לחצי הגמר.       

  

צפו בברנע וקופלב באליפות העולם
   

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */