יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:10

ברנע וקופלב העפילו לגמר אל' העולם ב-50 מ' גב

הישג אדיר לשני השחיינים בברצלונה: גיא ברנע (24.73 שניות) סיים ראשון במקצה שלו, קופלב (24.95 שניות) במקום הרביעי. שיא ישראלי חדש לעמית עברי

|
ברנע וקופלב חוגגים בברצלונה (רויטרס)
ברנע וקופלב חוגגים בברצלונה (רויטרס)

הישג אדיר לשחייה הישראלית. גיא ברנע ויונתן קופלב העפילו הערב (שבת) לגמר אליפות העולם בברצלונה במקצה ל-50 מטרים גב וינסו להשיג מחר מדליה היסטורית.

ברנע סיים ראשון במקצה חצי הגמר הראשון עם תוצאה של 24.73, התוצאה איתה זכה קופלב באליפות אירופה במאי. קופלב סיים את אותו מקצה במקום הרביעי עם 24.95 והצליח להסתנן לגמר עם התוצאה השביעית בטיבה.

אל חצי הגמר הגיעו השניים לאחר שהעפילו מהמקומות השמיני וה-12 בהתאמה ממקצי הדירוג. לאחר שעד כה לא העפיל שום ישראלי לחצי גמר, בהחלט אפשר לראות בכך הישג.

ברנע השתתף במקצה החמישי וסיים אותו במקום הרביעי, עם זמן לא רע של 25.01 שניות, מה שהקנה לו את המקום השמיני הכללי לקראת חצאי הגמר.

מיד לאחריו עלה קופלב למקצה השישי, המקצה החזק ביותר במוקדמות, בו השתתפו גם מאט גרברס ודייויד פלאמר. קופלב סיים גם הוא במקום הרביעי, עם זמן של 25.17 שניות, מה שהספיק לו למקום ה-12 הכללי ולכרטיס לחצי הגמר.

עמית עברי, לעומת הגברים, לא הצליחה אולי להעפיל לחצי הגמר במקצה ל-50 מטרים חזה, אך היא כן קבעה שיא ישראלי חדש. עברי סיימה במקום השני במקצה שלה במוקדמות וקבעה זמן של 31.67 שניות, שלא הספיק כדי לסיים עם מקום בין 16 הראשונות. לצערה של עברי, היא פספסה ב-17 מאיות את המקום בחצי הגמר היה זה שיאה הישראלי השלישי של עברי בתחרות, בהחלט הישג מרשים.

גיא ברנע חוגג את העלייה לגמר (רויטרס)
גיא ברנע חוגג את העלייה לגמר (רויטרס)
 

קופלב בפעולה. גם הוא יהיה בחצי הגמר (רויטרס)
קופלב בפעולה. גם הוא יהיה בחצי הגמר (רויטרס)
 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */