יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:19

דל פוטרו ניצח ויפגוש את האס בחצי גמר וושינגטון

הארגנטינאי גבר 6:7 ו-3:6 על אנדרסון וישחק מול הגרמני שעבר את דימיטרוב עם 6:7 ו-6:7. קליפורניה: רוזאנו הדיחה את קביטובה ותפגוש בחצי את סטוסר

|
דל פוטרו (רויטרס)
דל פוטרו (רויטרס)

בטורניר הגברים הנערך בוושינגטון, המדורג ראשון, חואן מרטין דל פוטרו ניצח את קווין אנדרסון מדרא"פ ברבע הגמר, 6:7 ו-3:6. דל פוטרו אלוף הטורניר ב-2008 ו-2009 יפגוש את המדורג שלישי, טומי האס הגרמני בחצי הגמר. האס עבר את גרגור דימיטרוב הבולגרי עם 6:7 ו-6:7.

ג'ון איסנר האמריקני חזר מפיגור מערכה מול מרקוס בגדטיס מקפריסין , 7:6, 4:6 ו-4:6 וישחק בחצי הגמר השני מול דימיטרי טורסנוב מרוסיה שגבר על מרינקו מטוסביץ האוסטרלי, 3:6, 6:4 ו-6:7.

בטורניר הנשים בוושינגטון המשיכה המדורגת הבכירה אנג'י קרבר מגרמניה את העונה המאכזבת שלה, ללא תואר והפסידה ברבע הגמר לאלופת השנה שעברה, מגדלנה רבירקובה הסלובקית 6:7, 6:3 ו-3:6.

רבירקובה תפגוש באקטרינה מקרובה מרוסיה שעברה את מוניקה ניקולסקו מרומניה, שפרשה אחרי משחקון אחד בלבד. בחצי הגמר השני ישחקו אליז קורנה הצרפתיה שגברה 6:7 ו-2:6 על סורנה קריסטיאה מרומניה ו-אנדראה פטקוביץ' הגרמניה שניצחה את פאולה אורמצ'אה מארגנטינה 6:4, 1:6 ו-3:6.

קרבר (רויטרס)
קרבר. ממשיכה את עונת הנפל שלה (רויטרס)
 

קליפורניה: רוזאנו הפתיעה את קביטובה
וירג'יני רוזאנו הצרפתיה בת ה-30, אשר זכורה כמי שהדיחה את סרינה וויליאמס בסיבוב הראשון של הרולאן גארוס 2012, חוללה הלילה עוד הפתעה גדולה כשניצחה אחרי דרמת ענק בת שלוש וחצי שעות את השביעית בעולם פטרה קביטובה הצ'כית ברבע גמר טורניר קרלסבאד בקליפורניה 7:6 (8:6), 5:7 ו-6:7 (8:10) .

כמו שאפשר ללמוד מהתוצאה, זה היה אחד מהמשחקים האלה בהם המומנטום נע מצד לצד וכל משחקון כמעט הוכרע אחרי שוויון. רוזאנו זכתה ב-144 נקודות במשחק לעומת 142 של קביטובה.

הצרפתיה כבר הוליכה 3:5 במערכה השלישית והחמיצה ארבע נקודות משחק, אבל כשקביטובה חזרה ל-5:6 והגישה למשחק, היא נשברה והמשחק הגיע להכרעה בשובר שוויון בו היו לצ'כית שתי נקודות משחק שהוחמצו. לבסוף ביצעה הצ'כית טעות כפולה בפיגור 9:8 בשובר השוויון ונכנעה. "בראש שלי לא הפסדתי במשך כל המשחק, נשארתי חיובית", הסבירה רוזאנו את הסיבות לנצחון שלה.

קביטובה (רויטרס)
קביטובה. הולכת הביתה כבר ברבע הגמר (רויטרס)
 

זה היה המשחק השני באורכו השנה בסבב הנשים. רוזאנו, 131 בעולם שקיבלה כרטיס חופשי לטורניר והצדיקה אותו תשחק בחצי הגמר מול סאם סטוסר האוסטרלית, שמדורגת חמישית ושלחה הביתה את הרביעית בעולם, אגה רדוונסקה עם 5:7, 6:2 ו-3:6.

השנייה בעולם, ויקטוריה אזרנקה גברה על האחות הצעירה של אגה, אורסולה בקלות 1:6 ו-2:6 ותשחק מול אנה איבנוביץ' הסרבית שניצחה את רוברטה וינצי מאיטליה 1:6, 7:6 ו-2:6.

מונטריאול: וינטרוב יפגוש את ראמוס במוקדמות
הלילה נערכו ההגרלות לטורנירים הגדולים במונטריאול לגברים ובטורונטו לנשים. נובאק ג'וקוביץ' , אנדי מארי ורפאל נדאל חוזרים למגרשים לראשונה מאז ווימבלדון. רוג'ר פדרר, שמאז ווימבלדון נחל כמה הפסדים מביכים, פרש מהטורניר לפני יומיים. רבעי הגמר הצפויים עפ"י ההגרלה: ג'וקוביץ'- גאסקה, נדאל- ואוורינקה, פרר- ברדיך, מארי- דל פוטרו.

נדאל (רויטרס)
נדאל. חוזר לשחק לראשונה מאז ווימבלדון (רויטרס)
 

אמיר וינטרוב, 209 בעולם הצליח להשתחל להגרלת המוקדמות וישחק כבר היום בסיבוב הראשון מול המדורג 73 בעולם, אלברט ראמוס הספרדי. גם אם וינטרוב יפתיע, יחכה לו איוו קרלוביץ', הענק הקרואטי בסיבוב המוקדמות השני.

בטורונטו, תשחק יוליה גלושקו (123) במוקדמות. והיא זכתה דווקא להגרלה אפשרית בסיבוב הראשון בדמותה של קריסטי מקהיל האמריקנית המדורגת 95 בעולם, שחוזרת אחרי תקופה בה חלתה במחלת הנשיקה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */