יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:52

אוריאן יעקב הושאל ליפו: המטרה ברורה - עלייה

חלוץ רמה"ש הושאל למכבי יפו אחרי למרות חיזורים מצד הפ' פ"ת מהלאומית: "מגיע לבית חם, עשיתי בחירה נכונה". סוכנו, אפי סופר: "צעיר שצריך להתפתח"

|
אוריאן יעקב. ירידה לצורך עלייה?
אוריאן יעקב. ירידה לצורך עלייה?

מכבי קביליו יפו מליגה א' דרום ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה ואחד משחקני הרכש המעניינים ביותר שהצליחה הקבוצה להנחית הוא החלוץ הצעיר, אוריאן יעקב, שהגיע בהשאלה מהפועל ניר רמת השרון.

יעקב, שיחגוג בספטמבר 21, גדל ברמה"ש ושיחק שם בקבוצה השנים האחרונות. טרם החתימה ביפו הוא ניהל משא ומתן מול הפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית, כבש באחד ממשחקי האימון בהם שותף ובמועדון רצו מאוד שיצטרף, אולם המשא ומתן מול רמה"ש לא צלח מהסיבה שהמלאבסים היו מעוניינים לרכוש את כרטיסו ובמועדון ממורשה הסכימו רק להשאילו.

"אני מגיע לבית חם, מועדון שיודע לטפח שחקנים, עם קהל אוהב ואני חושב שזה מקום טוב עבורי להצליח בו בשלב הזה", אמר יעקב. "אני חושב שהמטרה של כולנו היא ברורה, לעלות ליגה ואני מאמין שאפשר לעשות את זה. כולי תקווה לעונה טובה שלי ושל הקבוצה", הוסיף.

על הפרק ברמה"ש אמר: "אני מאחל להם את כל ההצלחה שבעולם, גדלתי שם, ואני תמיד אשמח שהם יצליחו". על הרומן עם הפועל פ"ת שלא התמשש הוסיף: "התחלתי טוב, ניסן יחזקאל רצה אותי מאוד, הוא מאמן גדול ואדם גדול. הם רצו העברה, לא השאלה והדברים לא הסתדרו מול רמה"ש, אבל אני לא מסתכל לאחור אלא מתרכז בלהצליח ביפו ואני חושב שעשיתי את הבחירה הנכונה".

אוהדי יפו. מקבלים חיזוק (שי לוי)
אוהדי יפו. מקבלים חיזוק (שי לוי)
 

סוכנו של השחקן, אפי סופר, הוסיף: "אני שמח בשביל אוריאן שהוא הגיע ליפו. הוא שחקן צעיר ומוכשר מאוד, שצריך לשחק כדי להתפתח. אני מאמין בו מאוד, ולטעמי יש לו מקום בליגת העל והוא גם היה יכול להשתלב שם כבר העונה. היינו צריכים למצוא לו בית חם שיוכל לתת לו אפשרות לגדול ולהתפתח לשחקן שהוא יכול להיות".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */