יום ראשון, 06.10.2024 שעה 08:00

שמיר: מסינה העדיף אותי על פני הרבה אנשי NBA

עוזר מאמן צסק"א התארח ב-ONE ON ONE עם פיני גרשון: "גדלתי עליו". מקל? "אין לו משהו מיוחד אבל איפה הוא ואיפה אחרים?". צפו בתוכנית המלאה

|
דן שמיר ב-ONE ON ONE אצל פיני גרשון
דן שמיר ב-ONE ON ONE אצל פיני גרשון

דן שמיר כבר עבר לא מעט בכדורסל הישראלי והאירופי. בין היתר, כשעבד במכבי תל אביב תחת פיני גרשון הוא זכה בשתי אליפויות אירופה, את הפועל ירושלים הוא הוביל לזכייה בשני גביעי מדינה וברוסיה כיהן כעוזרו של דייויד בלאט בדינמו מוסקבה.  

כעת, עומד שמיר כנראה בפני הג'וב הגדול עד כה בקריירה שלו. המאמן הישראלי קיבל הצעה מחמיאה מאוד מאחד המאמנים הגדולים של אירופה, אטורה מסינה, לא היסס וישתף פעולה עם האיטלקי החל מהעונה הקרובה בצסק"א מוסקבה. המאמן התארח בתוכנית ONE ON ONE עם פיני גרשון ששודרה בערוץ ONE, ערוץ 50 ובערוץ 550 ב-HD ב-HOT.

שמיר התייחס לשיחות שקיים עם מסינה: "בלי להשתחצן ובמלוא הכנות, כשדיברנו על הנושא, זה החמיא לי אבל לא חשבתי שזה כזה קרוב. הוא אמר לי בעצמו בשיחת סיכום שהוא יכול לקחת הרבה מאמנים מאירופה, כל מאמן איטלקי, שהרבה אנשי NBA רוצים את העבודה הזאת. אבל, הוא מנה את היתרונות שלי על פני אחרים - הייתי בארגון בקליבר דומה, מכבי, אני מכיר את היורוליג, אני אירופי, למישהו מה-NBA לוקח זמן להתאקלם, אימנתי ברוסיה, הייתי מאמן ראשי שש שנים, וכל הדברים האלו הם יתרון. כל הדברים האלה נראים טוב מבחינתי, אין הרבה שעונים על הקריטריונים האלה".

המאמן המשיך וסיפר על מערכת היחסים עם מסינה: "בשנים האחרונות, היו בינינו כמה שיחות. בשבילי לעבוד איתו זה כמו לעבוד איתך, כמו לעבוד עם דייויד, כשהתחלתי לעבוד אתכם הייתי מאמן צעיר שבשבילו הייתם אגדות. הוא ברמה הזה, אני גדלתי על מסינה, תענוג לדבר איתו".

עוד התייחס שמיר לסכסוך בינו לבין שון דניאל, אותו אימן בעונה שעברה בהפועל חולון: "הלכתי לכיוון אחד ושון הלך לכיוון אחר, אמרתי לעצמי שאני מנתק ממנו מגע. זה רק החמיר ברגע שהוא הורשע ועזב את הקבוצה. באותו רגע, אמרתי אני מתקדם הלאה".

צפו: פיני גרשון מארח את דן שמיר

ומה הוא חושב על גל מקל? "מקל זה בדיוק הפוך - מהרגע שהוא קם, כל היום זה על גבול הטירוף. אילן סלע אמר לו לחזק את השרירים של העכוז, אז הוא הלך הליכה מוזרה כזאת בג'ינס ברחוב. 'אילן סלע אמר לי בכל מצב לכווץ', הוא אמר לי. כל הזמן הוא ימצא משהו לעשות. זה הביא אותו למקום שבו הוא נמצא. אפשר לאהוב או לא לאהוב את הכדורסל שלו, הוא המודל לחיקוי לכל הכדורסלנים הישראלים, אין לו כישרון קליעה או מהירות מעבר לרגיל, אין לו שום דבר שאין לאף אחד אחר אבל איפה הוא נמצא ואיפה אחרים?".     

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */