יום שישי, 05.07.2024 שעה 11:20

ג'קי בן זקן החליט שלא למכור מנויים העונה

בעלי אשדוד קבע שאוהדי הקבוצה לא יוכלו לרכוש מנויים למשחקי הבית בעונה הקרובה. מהמועדון נמסר: "נמצא את הדרך לסייע לאוהדים המסורים"

|
בן זקן. הרגיז את חברת מועצת העיר (שי לוי)
בן זקן. הרגיז את חברת מועצת העיר (שי לוי)

"ההחלטה לא למכור מנויים שערורייתית ומבזה את אוהדי הכדורגל באשדוד", כך כתבה חברת מועצת העיר אשדוד ויו"ר ועדת הביקורת בעירייה, הלן גלבר, במכתב לראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי בטענה להניא את הבעלים של מ.ס. אשדוד, ג'קי בן זקן מהחלטתו שלא למכור העונה מנויים לאוהדי הקבוצה.

"לתדהמתי נודע לי בסוף השבוע האחרון כי בן זקן החליט לבטל את מכירת המנויים לאוהדי הקבוצה לעונה הקרובה. על פי טענתו נמכרו בעונה שעברה רק 500 מנויים ואין הדבר משתלם כלכלית. לדעתי, הסיבה האמיתית להחלטה היא היחסים העכורים בין הנהלת הקבוצה לקהל האוהדים", כתבה גלבר במכתבה.

גלבר מוסיפה: "החלטה זו מהווה תקדים ואין לה אח ורע בכדורגל הישראלי. מדובר בהחלטה מזלזלת ובוטה נגד תושבי אשדוד בכלל ואוהדי הקבוצה בפרט שהם הבסיס לקיומו של מועדון הכדורגל בעיר. עיריית אשדוד מתקצבת את מ.ס. אשדוד מכספי הציבור הן בכספים ישירים והן בכספים עקיפים במיליוני שקלים בשנה. אותו ציבור אוהדים עומד היום חסר אונים אל מול החלטה אומללה ושערורייתית של הבעלים שתייקר את מחיר הכרטיס למשחק בודד פי שלושה ביחס למחיר מנוי שנתי".

"מצער מאוד שבזמן שבמועדוני כדורגל אחרים בליגת העל מכירת המנויים נמצאת בעיצומה, בוחר בן זקן לבזות את אוהדי הקבוצה בפרט ואת תושבי העיר אשדוד בכלל ולכן אני דורשת את התערבותך המיידית למכירת המנויים לאוהדים, כי המטרה של כולנו הינה לקדם את הקבוצה וליצור עיר של ספורט. קיים בי חשש עמוק כי ביטול מכירת המנויים לאוהדים  תגרור אחריה אוהדים ממורמרים, כועסים ומתוסכלים דבר שעלול להוביל לדמורליזציה, ואנטיגוניזם נגד הקבוצה ובעליה וליציעים ריקים לחלוטין מאוהדים".

עוד נכתב: "לא ייתכן לתקצב קבוצת כדורגל בבעלות פרטית במיליוני שקלים על חשבון הציבור, קבוצה שבעליה בוחר לזלזל באוהדים ולאמלל אותם. לסרי, תפקידך לדאוג לתושבי אשדוד ולא למקורב זה או אחר - על חשבון כספי הציבור כי כספי הציבור אינם הפקר. אבקש לקבל את התייחסותך המהירה ולכל היותר עד לתחילת השבוע הבא כיוון שהזמן דוחק ושלאוהדי הקבוצה יהיה זמן להגיב".

ממועדון ספורט אשדוד נמסר בתגובה: "הופתענו לראות באתרי האינטרנט השונים מתקפה משוללת רסן של הגב' הלן גלבר כנגד מועדון ספורט אשדוד והעומד בראשו, ג'קי בן זקן. מה שהגב' גלבר שכחה לציין הוא, שהיא מתמודדת בבחירות הקרובות למועצת העיר וכל מה שהיא מנסה לעשות הוא רווח פוליטי על גבם של אוהדים תמימים מתוך פופוליזם זול. הגב' גלבר היא בסה"כ אופורטוניסטית, שמנסה לנצל סיטואציה שאין לה כל קשר אליה, תוך כדי שהיא מעוותת את המציאות, מסלפת עובדות ומטיחה האשמות שווא קשות בהנהלת המועדון.

אוהדי אשדוד. ג´קי פוגע בהם? (משה חרמון)
אוהדי אשדוד. ג´קי פוגע בהם? (משה חרמון)
 

"לו רצתה הגב' גלבר באמת ובתמים בטובת אוהדי הכדורגל באשדוד, לא הייתה שולחת מכתב לכלי התקשורת, אלא פונה בצורה ישירה להנהלת המועדון ובודקת קודם כל האם אכן התקבלה החלטה כזו. הגב' גלבר כלל לא בדקה את אמיתות הדברים אלא הסתפקה באמירה העמומה "נודע לי", תוך שהיא מסתמכת על שמועות בלבד ואף מצטטת את בן זקן "על פי טענתו" בדברים אותם מעולם לא אמר. בתוך כך, לא חשבה לבדוק במידה ונכון הדבר, מהן האלטרנטיבות אותן מתכנן להציע המועדון לאוהדים ואולי טובות ומיטיבות הן? הגב' החליטה על דעת עצמה (או שמא הזינו אותה במידע מוטעה אנשים בעלי אינטרס) כי מחירי הכרטיס יתייקרו פי שלושה ועוד אי אלו אמירות חסרות כל ביסוס.

"אנחנו מציעים לגב' גלבר להמשיך להתעסק בענייניה ולא לעשות מעצמה צחוק כאשר היא מתבטאת בתחום בו אינה בקיאה. היא מעולם לא דרכה באצטדיון הכדורגל באשדוד, לא ראתה את יציעיו מלאים שנה אחר שנה ולא הייתה עדה לצעדים מרחיקי הלכת שעשתה הנהלת המועדון לטובת אוהדי הקבוצה לאורך 14 השנים האחרונות. לעשות ניצול ציני של תקופת הבחירות בשביל לנסות ולהרוויח עוד כמה בוחרים בטח לא מוסיף לה הרבה כבוד. מה שכן, אנו תוהים האם גב' גלבר תהיה גם הכתובת לפנות אליה כאשר אותם "אוהדים" אותם היא מתיימרת לייצג, ימשיכו לקלל, לגדף ולהשמיץ את שחקני הקבוצה וראשיה.

"למען הגילוי הנאות, הגב' גלבר נתבעת בימים אלו בבית המשפט ע"י מ.ס. אשדוד בגין הוצאת דיבה ולשון הרע, כאשר בעבר מיהרה להכפיש את המועדון בכלי התקשורת בדיוק כפי שהיא עושה עכשיו. יש לזכור כי מנוי הינו הטבה של המועדון לאוהדי הקבוצה ואוהביה ולא לאלו המחפשים את רעתו של המועדון! הנהלת המועדון תמצא (כפי שעשתה פעמים רבות בעבר) את הדרך הראויה כיצד להימנע מפגיעה ואף לסייע לאוהדי הקבוצה המסורים המגיעים לתמוך בקבוצה ובשחקניה".
 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */