רז אמיר
|
רגע לפני משחק הגומלין מול גיור, כשעדיין לא ברור אם הליגה תיפתח ומתי, אוהדי מכבי תל אביב כבר דאגו לשבור שיא ראשון לעונה החדשה. הצהובים שברו את שיא כל הזמנים במכירת מנויים אחרי שחצו את רף 10,300 המנויים שנמכרו הקיץ. החישוב לא כולל את מנויי ה-vip ותא זהב.
השיא הקודם היה שייך למכבי גם כן, כאשר כ-9,600 מנויים נמכרו בעונת הגלאקטיקוס המפורסמת עם אבי נמני, אייל ברקוביץ' וג'ובאני רוסו. בעונה שעברה מכרה מכבי 7,200 מנויים בשלב הזה של הקיץ, כאשר בהמשך בלומפילד הפך לסולד אאוט בזכות מנויי הפלייאוף.
עם מקומות בודדים בשער 7, מכבי מתקרבת למצב בו רק במשחקים מסויימים נגד הקבוצות הקטנות יותר היא תוכל למכור כרטיסים למשחקיה ומי שאינו מחזיק במנוי, יתקשה להגיע ולראות את האלופה במגרש.
סיטואציה דומה מצפה גם במקרה שהצהובים יעפילו לשלבים מתקדמים יותר במפעלים אירופאים, שכן במכירת כרטיסי המיני-מנוי, תהיה עדיפות למנויים קיימים.
יש לציין כי כל מנויי הכסף לשערים 2 ו-13 אזלו, הישג מרשים בפני עצמו, כאשר גם מנויי הזהב שעולים 6,000 ש"ח כל אחד, נחטפו ונשארו לשם מקומות בודדים בלבד. ההכנסה הצפויה עומדת על מעל ל-12 מיליון ש"ח. מכבי מבחינתה הגשימה העונה את החזון של מיץ' גולדהאר, מכירת כל כרטיסי המנוי והגעה למצב שבו לקבוצה גרעין קבוע שמגיע למשחקים ומשלם ממיטב כספו כדי לראות את המותג שפיתח הבעלים הקנדי.
הצטרפו ל-160 אלף החברים שלנו בפייסבוק. לחצו כאן
|
גולדהאר. החזון שלו התממש |
|
|