יום שישי, 05.07.2024 שעה 20:42
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

בן חיים בבכורה בהרכב מכבי, מיכה על הספסל

פורסם הרכב הצהובים: שחקן הרכש ב-11 של סוזה יחד עם יצחקי ואלטמן. הקשר הצעיר על הספסל, כמו גם ראדה פריצה שלא כשיר ב-100 האחוזים

|
עומרי אלטמן וטל בן חיים. בהרכב מכבי (יניב גונן)
עומרי אלטמן וטל בן חיים. בהרכב מכבי (יניב גונן)

אם מחפשים לעשות השוואות בין אוסקר גארסיה לפאולו סוזה, אפשר בקלות להסתכל על האימון המסכם שערכה הקבוצה באצטדיון בלומפילד לקראת המשחק הערב (שלישי, 21:30, ספורט 1) מול גיור בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות.

סוזה, שמההתחלה תואר על ידי השחקנים כ"מאמן של שחקנים", כזה שמחובר אליהם, מדבר איתם רבות ומנסה להיות קרוב אליהם ככל האפשר, לקח את רבע השעה הראשונה של האימון המסכם והקדיש אותה למשחקון מהנה בין כל שחקני הסגל למשחק מול ההונגרים בשיתוף עם הצוות המקצועי.

המאמן וכל הצוות שלו, איגנסיו טורנו מאמן הכושר ויד ימינו של המאמן, עוזרו ויקטור סאנצ'ס, מאמן הכושר יוסי זיגדון וגם קובי אלפסי אשר נמנה על הצוות, נעמדו במעגל סביב עיגול האמצע והשתעשעו עם הכדור. מי שלא הצליח להשלים מסירה או יצא מהקווים, נכנס לאמצע וניסה לחטוף.

האימון לווה במצב רוח טוב, הנאה וגם שידר לכל מי שצפה שמי שחשב שאת האווירה הטובה שיצר הצוות של אוסקר, הרבה בזכות רובן מרטינס וחואן טוריחו, אי אפשר יהיה להחליף, טעה. הביחד של מכבי עדיין חי וקיים ומעדויות השחקנים סגנון אימונים שכזה לפחות בפתיחתם, הוא משהו שחזר על עצמו לאורך כל התקופה האחרונה. גם העובדה כי סוזה הצטרף לשחקניו בריצת החימום מעידה על הרצון הרב שלו להיות קרוב לחניכים שלו.

ואחרי הצד המהנה של האימון והביחד שמכבי משדרת, נערך גם האימון המסכם. החלוץ, ראדה פריצה, שבשני האימונים בתחילת השבוע ערך אימון קל בלבד, השלים אימון מלא וכפי שהבטיח סוזה במסיבת העיתונאים שערך, הוא יהיה בסגל הקבוצה אולם לא יפתח וזאת מתוך מטרה לא להכביד עליו כשבפתח המשימה הצפויה מול באזל.

אלברמן: היכולת שלנו לא הפתיעה אותי

את מקומו בהרכב יתפוס טל בן חיים. לעומת זאת, דור מיכה שעשה שינוי גדול במשחק הראשון יישאר על הספסל, ועומרי אלטמן יזכה לקרדיט פעם נוספת ב-11. שאר ההרכב: חואן פאבלו קולינאס ימשיך בין הקורות, שרן ייני, איתן טיבי, קרלוס גארסיה ויואב זיו בהגנה, כאשר הקישור יורכב מגל אלברמן, מהראן ראדי וערן זהבי. בחלק הקדמי המקום המובטח שייך לברק יצחקי.

"אני חושב שאחרי המשחק נראה אם היתרון שלנו מספיק, למרות שהיה לנו משחק די טוב מבחינתנו בהונגריה זה לא היה קל עבורנו", סיפר הקשר גל אלברמן, "הרגשנו באמת שהגענו מוכנים למשחק, גם בדקות שבהן שלטנו זה לא היה קל כל כך ואנחנו מוכנים לזה שהם יבואו לשחק על כל הקופה ולהפעיל כמה שיותר לחץ. מדובר בקבוצה עם הרבה איכויות כך שקשה לי להעריך מה יהיה, למרות שאנחנו מגיעים עם יתרון מסוים".

סוזה: "אסור לנו לאבד ריכוז"

"אנחנו שמחים שהקהל צמא מאוד לראות אותנו שוב, עברנו איתו בעיקר בשנה האחרונה חוויות נעימות בבלומפילד וגם מחוצה לו, זה מאוד חשוב עבורנו שבאים לעודד אותנו ושמחים שוב לשחק לנגד עיניהם", הוסיף לקראת החזרה לאצטדיון הביתי אחרי פגרה של חודשיים.

על חוליית הקישור, שהייתה אקטיבית מאוד במשחק הראשון ועל המעורבות האישית שלו במשחק ההתקפה אמר: "אם להתייחס לשחקנים ספציפים, ראדי וזהבי שחקנים שמאיימים באופן קבוע על השער וגם לי יצא במשחק הקודם לאיים הרבה, משהו שבעונה שעברה עשיתי פחות. מתחילת הקריירה שלי אני שואף להתקדם ולצד הדברים שעשיתי בעונה הקודמת, על הבקעת שערים פחות שמתי דגש. אני מאוד רוצה לתרום לקבוצה בצד הזה".

פריצה וזהבי (יוסי ציפקיס)
פריצה וזהבי. השבדי יעלה מהספסל? (יוסי ציפקיס)
 

על היכולת של מכבי אמר: "קשה לי להגיד שהיכולת שלנו הפתיעה אותנו כי אני מכיר את היכולות של הקבוצה. הייתה פגרה, שחקנים הצטרפו אבל השלד נשמר. כמובן שאנחנו רוצים להמשיך להתקדם, אבל לא שוכחים את מה שהביא לנו הצלחה בעונה שעברה. שוב, היו דקות טובות מאוד והיו דקות פחות טובות, יש לנו עוד הרבה לאן לשאוף ולהשתפר, אבל אנחנו די מרוצים מהיכולת שלנו וגם מהתוצאה ונצטרך להמשיך בדרך שלנו".

על חואן פאבלו והשתלבות הזרים בכלל הוסיף: "אני יכול להגיד שמנקודת המבט שלי אנחנו מקבלים את השחקנים הזרים ואת שחקני הרכש בכלל בחום ואהבה, משתדלים לגרום להם להרגיש כמה שיותר נוח, עוזרים להם בכל מה שצריך, ככה שזה גורם להם להרגיש בבית. מהרגע הראשון יצרנו עם חואן פאבלו קשר, דינמיקה שתעזור לנו במגרש, וברגע שהוא מרגיש רצוי זה גם נראה על המגרש".

על דחייה אפשרית של פתיחת הליגה אמר: "בניגוד לקבוצות אחרות, אנחנו כרגע עסוקים במטרות שהחלו לפני הליגה. כמובן שהיא לא פחות חשובה, אבל היא תגיע בזמנה. כרגע כל האנרגיות שלנו הן במשחק וקשה לי להתייחס לזה".

אלברמן ומיכה (יוסי ציפקיס)
אלברמן עם מיכה. "היכולת שלנו לא הפתיעה אותי" (יוסי ציפקיס)
 

לסיום נשאל אלברמן על ההגרלה הבאה מול באזל וגם על ההתבטאויות של מוחמד סאלח ("לא אשחק מול ציונים"): "קודם כל לא חושב שנכון להתייחס לבאזל כל עוד לא עברנו את השלב הזה. שמעתי על מה שנאמר ואני לא אוהב להיכנס לדברים האלה ולכן אתייחס לכך בקצרה, אני חושב שאין לקשור את הנושאים האלה לספורט בכלל. אבל עוד הפעם, אני לא במקום של להתעסק בזה מעבר להגיד שלנושאים כאלה אין מקום בספורט, ספורט זה משהו שצריך להיות טהור ונקי".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */