יום שישי, 20.09.2024 שעה 16:24

פואניני גבר על דלבוניס וזכה בטורניר המבורג

האיטלקי ניצח 6:4, 6:7 ו-2:6 את הארגנטינאי והשלים תואר שני רצוף. סרינה גברה 4:6 ו-1:6 על לארסון באליפות שבדיה וזכתה בתואר 53 בקריירה

|
פואניני עם הגביע. פורח בגיל 26 (רויטרס)
פואניני עם הגביע. פורח בגיל 26 (רויטרס)

פאביו פואניני מאיטליה, שעד לפני שבועיים היה נטול תארים, זכה היום (ראשון) בתואר שני ברציפות בסבב ה-ATP כשגבר בגמר טורניר החימר היוקרתי של המבורג על הארגנטינאי, פדריקו דלבוניס  6:4, 6:7 (8:10) ו-2:6 לאחר שהציל שלוש נקודות משחק.

הטניסאי האיטלקי בן ה-26 רושם כבר עשרה ניצחונות רצופים, מציג את הטניס הטוב בקריירה וצפוי להיכנס ל-20 הטניסאים הטובים בעולם. גם התואר הראשון של פואניני היה על אדמת גרמניה בשטוטגרט.

הניצחון והגביע הלכו לפואניני, אבל הלב הלך אל דלבוניס בן ה-22 שהחל את הטורניר במוקדמות ובמקום ה-114 בעולם. בדרך לגמר העיף את הטניסאי הגדול בכל הזמנים, רוג'ר פדרר בחצי הגמר. הארגנטינאי ניצח את פואניני במערכה הראשונה והוליך 1:4 במערכה השנייה בדרך לזכייה בטורניר והשלמת סיפור הסינדרלה.

אבל האיטלקי שבר בחזרה והישווה ל-4:4 והשניים הגיעו לשובר שוויון, בו היו לארגנטינאי הנרגש שלוש נקודות משחק, עם הסרב שלו, אבל הוא "נחנק" ברגע האמת ופואניני חזר מהבור וניצח 8:10 בשובר השוויון. במערכה השלישית דלבוניס חסר הנסיון לא הצליח להתאושש והפסיד די בקלילות.

דלבוניס (רויטרס)
דלבוניס. טורניר מצוין לארגנטינאי (רויטרס)
 

דלבוניס יעלה בדרוג של שני בבוקר, למקום ה-61 בעולם, כשהוא עם הפנים לטורניר הבא בגאסטד, שוויץ והפעם יכנס ישירות להגרלה הראשית.

סרינה זכתה באליפות שבדיה הפתוחה
סרינה ווילאמס, הראשונה בעולם, התגברה היום על פתיחה חלשה בגמר אליפות שבדיה הפתוחה, כשחזרה מפיגור 3:1 מול יוהנה לארסון המקומית בדרך לניצחון 4:6 ו-1:6. האמריקאית הניפה את הגביע ה-53 בקריירה שלה.

"כיף לבוא לשבדיה אחרי האכזבה הגדולה בווימבלדון ואני מקווה שאני אקח את הבטחון העצמי מכאן להמשך העונה", אמרה סרינה, שהצדיקה את מאמצי המארגנים להביאה לטורניר הקטן ומילאה עד תום את המגרש המרכזי בכל משחקיה.

סרינה וויליאמס (רויטרס)
סרינה: "מקווה שאקח את הביטחון העצמי מכאן להמשך העונה" (רויטרס)
 

גם באוסטריה היה היום שמח, כשהנציגה המקומית איבונה מסבורגר זכתה בתואר בבאד-גשטיין כשגברה על אנדריאה הבלצ'קובה הצ'כית 5:7 ו-2:6. מסבורגר לא שמטה מערכה בטורניר הביתי ואחרי שבשבוע שעבר נוצחה בגמר בודפשט, הצליחה לזכות בתואר בכורה בקריירה והיא תעלה מהמקום ה-86 למקום ה-60 שמהווה עבורה דירוג השיא.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */