רז אמיר
|
חלוקת המנויים לאוהדי מכבי תל אביב החלה היום (ראשון) ובחברת 'לאן' לא ממש נערכו לגל האנשים שהגיעו לקבל את המנוי שלהם בבלומפילד. בשונה משנים קודמות, הפעם חלוקת המנויים נעשתה דרך הקופות שבאצטדיון הביתי ובמקום התפתח כאוס אחד גדול.
מאות אוהדים הגיעו לאסוף את המנויים שלהם ונתקלו בתור שאינו זז. אוהדים חיכו כמעט שעה וחצי עד שפגשו נציג בקופה כאשר אנשי חברת המכירות לא הצליחו להדפיס את המנויים ולא מצאו הרבה מהמנויים שהוזמנו.
במקום נוצר בלאגן גדול עוד יותר כאשר חלק מהאוהדים קיבלו במנוי מקום לא נכון לפי מה שהזמינו מראש באינטרנט או קיבלו מנוי עם שם אחר עליו. כמה אוהדים שחיכו שעה ארוכה בחום הכבד לא נותרו רגועים והחלו להשתולל כשבמקביל עשרות אוהדים ממשיכים להגיע למקום כדי לאסוף את המנוי שלהם.
הבעלים של משרד הכרטיסים 'לאן', אבי מסינג, מסר בתגובה: "נמכרו למעלה מ-10,000 מנויים. המנויים יחולקו עד השעות הקטנות של הלילה. כולם יקבלו את הכרטיסים. צריכים אורך רוח וסבלנות. אנחנו פועלים לפתוח קופות חדשות . כל אחד קיבל את המנוי שהזמין".
תגובת מכבי תל אביב: "בעקבות העומס הרב על הקופות בבלומפילד, משרד הכרטיסים 'לאן' בשיתוף עם מועדון מכבי ת"א החליטו לתגבר את מערך החלוקה בקופות נוספות. מהשעה 17:00 ב-'גן כרונינגן' (הממוקם בחורשה הצמודה לאצטדיון) ייפתחו הקופות החדשות לטובת בעלי מנויים. על מנת להפחית את העומס בקופות אנחנו ממליצים לאוהדים להגיע לאסוף את המנויי מהשעה 17:00".
אנשי מכבי תל אביב עודכנו במצב בקופות בלומפילד והם מנסים למצוא פתרון לבעיה. כצעד ראשון מנסים לדאוג להצללת הקופות ובנוסף יחלקו מים לקהל שהגיע בשל החום הכבד.