יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:01

נופל וקם: רוג'ר פדרר עלה לרבע הגמר בהמבורג

הטניסאי עדיין לא התאושש מההדחה בווימבלדון ולמרות שניצח תוך 72 דקות, הציג יכולת בינונית מול יריב המדורג 149 בעולם. וויליאמס ניצחה בשבדיה

|
פדרר מדשדש, אבל חוזר לנצח (רויטרס)
פדרר מדשדש, אבל חוזר לנצח (רויטרס)

רוג'ר פדרר, שאיבד מערכה בסיבוב השני בהמבורג , עלה היום (חמישי) לרבע הגמר כשניצח את המדורג 149 בעולם, יאן האצ'ק הצ'כי שעלה מן המוקדמות 4:6 ו-3:6.

פדרר עדיין לא היה משכנע מול יריב כה נחות בדרוג, כשהחמיץ עשר מ-13 אפשרויות השבירה שעמדו לזכותו (כולל חמש נקודות משחק במשחקון השמיני של המערכה השנייה) , אבל הצליח בכל זאת לסגור עניין תוך 72 דקות.

מדובר בטורניר הראשון של פדרר מאז הלם ההדחה בסיבוב השני של ווימבלדון. פדרר משחק בטורניר עם מחבט חדש וגדול יותר ושואף לזכות בהמבורג בפעם החמישית בקריירה, ובתואר שני העונה. יריבו הבא בטורניר יהיה פליסיאנו לופס הספרדי או פלוריאן מאייר מגרמניה.

המדורג שני, טומי האס הגרמני, עצר את קרלוס ברלוק הארגנטיני אחרי שבעה נצחונות רצופים בסבב, כולל תואר בבשטאד עם 2:6 ו-4:6. האס יפגוש את פאביו פואניני שזכה ביום ראשון בטורניר שטוטגרט, וניצח את מרסל גרנולרס הספרדי 2:6 ו-4:6.

אלוף השנה שעברה, חואן מונקו מארגנטינה עבד קשה מול בנואה פאייר מצרפת וניצח 3:6, 6:2 ו-2:6. מונקו יפגוש את ניקולס אלמגרו המדורג שלישי בטורניר וניצח בדרבי ספרדי את גיז'רמו גארסיה לופס 2:6 ו-3:6.

המדורג 14, פרננדו ורדסקו, עלה לרבע הגמר לאחר שיריבו הפולני י'זי ינוביץ פרש בפיגור 7:5 ו-4:0 בגלל פציעה ביד. ורדסקו ישחק ברבע הגמר מול הפתעת הטורניר, פדריקו דלבוניס מארגנטינה, 114 בעולם שעלה מן המוקדמות וגבר על דימיטרי טורסנוב מרוסייה 4:6 ו-3:6.

פדרר חוזר לנצח, רוצה לזכות בהמבורג בפעם החמישית (רויטרס)
פדרר חוזר לנצח, רוצה לזכות בהמבורג בפעם החמישית (רויטרס)
 

בשבדיה, סרינה וויליאמס מנסה לזכות בתואר הראשון שלה אי פעם בטורניר קטן  מקבוצת טורנירי האינטרנשיונל. וויליאמס גברה בהילוך רביעי על אנה טטשוילי הגאורגית 2:6 ו-3:6. יריבתה הבאה תהיה המדורגת 278 בעולם, רייצ'ל הוגנקמפ ההולנדית.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */