יום חמישי, 19.09.2024 שעה 02:39

המשטרה פשטה על פאוול, אדידס השעתה את גיי

המשטרה האיטלקית מצאה בחדרו של הג'מייקני 50 מארזי תרופות וכדורים, חברת הענק הפסיקה כל פעילות עם האמריקאי. דובר אדידס: "אנחנו המומים"

|
פאוול. נמצא בבעיה רצינית (רויטרס)
פאוול. נמצא בבעיה רצינית (רויטרס)

עולם האתלטיקה ממשיך לגעוש בעקבות הפרשה המפתיעה שהתגלתה אתמול (ראשון). לאחר ששניים מבכירי האתלטים של השנים האחרונות, טייסון גיי ואסאפה פאוול, נתפסו בבדיקות לגילוי חומרים אסורים, הגיעה תורה של המשטרה האיטלקית לספק את הכותרות, כשפלשה לחדרו של אספה פאוול השוהה בארץ המגף עם המשלחת הג'מייקנית במחנה אימון.

לפי דיווחי המשטרה באיטליה, התגלו בחדרו של פאוול כדורים ותרופות לא מזוהות. על פי עדותם של מספר שוטרים המעורבים בחקירה, נמצאו 50 קופסאות ובקבוקונים המכילים את התרופות. "נכון לעכשיו לא היו מעצרים", סיפר אחד השוטרים.

אם זה לא מספיק, גם האמריקאי ספג מהלומה רצינית, כאשר חברת אדידס הודיעה לו כי היא מפסיקה איתו כל חוזה פעילות כזה או אחר. פעולה זו מצד החברה הוותיקה, הגיעה כמובן לאור הפרסומים על כשלונו של גיי בבדיקת הסמים.

"אנחנו המומים ממה ששמענו, גם אם נאמין לו שהוא חף מפשע, עד שלא יוכח אחרת, הוא מושעה מכל חוזה איתנו", סיכם הדובר של אדידס. גיי מחכה לדגימת B ובינתיים נשמע מאוכזב מאוד: "כל עונש שאקבל, אקח את זה כמו גבר. מקווה שאוכל לרוץ שוב".

טייסון גיי. בצרות (GettyImages)
טייסון גיי. בצרות (GettyImages)
 

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */