יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:07

חיים מגרלשווילי במו"מ מתקדם עם א.א.ק לרנקה

פרסום ראשון: מגן בית"ר ירושלים בעונה החולפת ימריא לקפריסין על מנת לנסות ולסכם את תנאיו, סוכנו גלעד קצב: "הודענו לבית"ר בצורה מכובדת"

|
חיים מגרלשווילי. בדרך לקפריסין (יוסי ציפקיס)
חיים מגרלשווילי. בדרך לקפריסין (יוסי ציפקיס)

מגן בית"ר ירושלים בעונה החולפת, חיים מגרלשווילי נמצא במו"מ מתקדם עם א.א.ק לרנקה הקפריסאית. מגרלשווילי בן ה-31 ימריא מחר (שני) לאי השכן על מנת לנסות ולסכם את תנאיו במועדון בו אימן אשתקד רן בן שמעון.

המגן הודיע למאמן אלי כהן שלא יגיע לאימונים בבית וגן מחר ומחרתיים. מגרלשווילי לא פוסל את האפשרות להישאר בבית"ר אבל בשל הסחבת בעניינו הוא בוחן הצעות אחרות וא.א.ק לרנקה מאוד רוצה אותו בשורותיה.

סוכנו גלעד קצב אמר ל-ONE: "מחר אנחנו נוסעים ונראה מה יהיה, חיים יצטרך לקבל החלטה. הודענו לבית"ר בצורה מכובדת שחיים נוסע לקפריסין, גם טביב יודע. עם בית"ר יש פערים לא קטנים, האופציה בקפריסין טובה, בסופו של דבר חיים יחליט אם הוא רוצה לחתום שם".

אגב, מי שתיווך בין הקבוצה לבין המגן הוא עורך הדין עידן כסיף, שנמצא בקשר עם המועדון הקפריסאי בימים האחרונים.

מגרלשווילי גדל בהפועל חיפה, עבר גם במכבי חיפה ובויטסה ארנהיים ההולנדית. הוא חזר לארץ למכבי פ"ת, יצא שוב לקדנציה בחו"ל וחתם במדי היריבה העירונית של א.א.ק, אלקי לרנקה עד אשר חזר למכבי חיפה לחצי עונה והושאל לבית"ר ירושלים.

כזכור, בשבוע שעבר עזב את הקבוצה מהבירה, עמית בן שושן שחתם באנורתוסיס פמגוסטה והצטרף לרוברטו קולאוטי ומשה אוחיון.

חיים מגרלשווילי. נפרד מבית&qout;ר? (משה חרמון)
חיים מגרלשווילי. נפרד מבית"ר? (משה חרמון)
 

בן שושן עזב, חיים מגרלשווילי אולי בדרך לעזוב, עם סטיבן כהן אין התקדמות והחידה הגדולה היא קובי מויאל שמחכה להתפתחויות באחת הליגות הטובות באירופה. "אנחנו מכוונים עם קובי מויאל לקבוצה ברמה גבוהה, עשויים להיות התפתחויות ויש לנו סבלנות", אמר גלעד קצב. מויאל עדיין לא קיבל הצעה מבית"ר שתשאיר אותו במועדון מבחינה כספית.
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */