יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:41
לוח משחקים
  • איטליה
  • 58 - 69
  • ישראל

חרוש: נצטרך להציג יכולת גבוהה כמו נגד הספרדים

אל' אירופה: נבחרת העתודה תשחק ב-11:15 נגד אוקראינה במשחקי ההישרדות בדרג א'. עוזר המאמן: "נבחרת חזקה". מאמץ להכשיר את גינת

|
גינת. מאמץ להכשירו (עודד קרני, איגוד הכדורסל)
גינת. מאמץ להכשירו (עודד קרני, איגוד הכדורסל)

נבחרת העתודה, שסיימה את שלב הבתים עם מאזן של ניצחון בודד לעומת שלושה הפסדים, תפתח היום (שני) במלחמת ההישרדות שלה בדרג א' באליפות אירופה עד גיל 20. הנבחרת תפגוש ב-11:15 את אוקראינה.

ביום שלישי תשחק הנבחרת מול סרביה וברביעי מול צ'כיה. אם ישראל תסיים באחד משני המקומות הראשונים, היא תשחק במשחקי הדירוג 13-16 ולמעשה תבטיח את השתתפותה שנה נוספת במשחקי דרג א'. במקרה שהנבחרת תסיים באחד משני המקומות האחרונים בבית,  היא תיאלץ לנצח את שני המשחקים הנותרים במשחקי דירוג 17-20 כדי להימנע מנשירה לדרג ב'.

הנבחרת התאמנה באסטוניה כאשר תומר גינת, שלא שותף במשחק ההפסד הצמוד נגד ספרד, לא התאמן גם היום, אך בנבחרת יעשו כל מאמץ להכשיר את הסנטר המוביל לישורת האחרונה.

לקראת המשחק מול אוקראינה אמר עוזר המאמן, מתן חרוש: "יצא לנו לשחק מולם בטורניר מקדים לפני האליפות. הם מתאפיינים במשחק גבוהים טוב. הכדורסל הגיע לכל מקום והוא מתפתח וזו נבחרת רצינית שבאה עם ציפיות גדולות. הכוכב שלהם הוא רכז ששיחק בליגה הבלטית".

שרון דרוקר (משה חרמון)
דרוקר. המטרה ברורה להישאר בדרג א' (משה חרמון)
 

חרוש הסביר מה הנבחרת צריכה לעשות על מנת לנצח: "הם מאוד מאוכזבים מהתוצאות שלהם עד עכשיו. אוקראינה תארח את אליפות אירופה לבוגרים 2015 והם בונים את דור העתיד שלהם. זו נבחרת טובה עם הרבה כלים, מאוד מסודרים בעמדות, יש להם קלעי שמוביל את האליפות בשלשות והם חזקים בצבע. נצטרך להביא את הדברים שאפיינו אותנו נגד ספרד, קרב על הלוחות, מלחמה. אנחנו רואים שהגודל של הנבחרות האחרות מצמצם את היתרונות שלנו".

על המשך האליפות אמר חרוש: "עכשיו מתחילה למעשה אליפות חדשה שכל משחק וכל נקודה קובעת. אנחנו רוצים למצב את עצמנו בתום הבית הראשון באחד משני המקומות הראשונים. כל משחק זה מלחמה וצריך לדעת להתרומם גם אחרי הפסד אכזרי כמו שהיה נגד ספרד, זה חלק מהאליפות ועכשיו זה המאני-טיים שלנו".

מתן חרוש (משה חרמון)
חרוש: "עכשיו זה המאני-טיים" (משה חרמון)
 

עם תום הסיבוב הראשון, רכז מכללת סיטון הול בעונה החולפת, תום מעיין, הוא ללא ספק הבולט בשורות הנבחרת. מעיין, שזוכה למעקב צמוד מהקולג' האמריקאי, מוביל את האליפות באסיסטים עם 5.3 למשחק ולמעשה הוא השחקן הישראלי היחיד עם ממוצע של דאבל-פיגרס עם קצת יותר מעשר נקודות למשחק. 

הנבחרת שלנו מובילה את האליפות באחוזים לשלוש נקודות עם 41.5, אבל אחרונה באחוזים לשתי נקודות עם 34.6 ורק במקום ה-18 מקו העונשין עם 57.8. למרות הנחיתות בגובה, דווקא בעמודת הריבאונדים הנבחרת ממוקמת במקום ה-11, כשהשחקן הבולט הוא אור סולמון עם 9 כדורים בממוצע למשחק, מקום שלישי באליפות.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */