יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:05

אריק שיבק פירסם את הסגל לקראת היורובאסקט

מאמן הנבחרת בחר את 16 השחקנים לאליפות אירופה: טיוס, גרין וכספי בפנים, גל מקל יצטרף לאימונים בהמשך, אור סולומון עשוי לקבל אף הוא זימון

|
גל מקל ואלכס טיוס. מתחילים בהכנות (משה חרמון)
גל מקל ואלכס טיוס. מתחילים בהכנות (משה חרמון)

מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק פירסם היום (ראשון)  את סגל 16 השחקנים שיפתחו את האימונים לקראת אליפות אירופה בסלובניה שתחל ב-4 בספטמבר, כאשר מתוך הסגל המורחב ייבחרו 12 השחקנים הסופיים שייצגו את ישראל באליפות.

רכז דאלאס מאבריקס, גל מקל, הנמצא בלאס ווגאס במסגרת ליגת הקיץ, קיבל את אישורו של המאמן הלאומי להיעדר מפתיחת האימונים ויצטרף לחבריו כשישוב ארצה.

בנוסף, עוזר המאמן השני, אריק אלפסי, ייצטרף לאימונים אחרי שיסיים את משחקי אליפות אירופה עם נבחרת הנוער אותה הוא מאמן. שיבק אף עשוי לזמן שחקנים מנבחרת העתודה בהמשך. כאשר מוקדם יותר העונה פורסם שמם של פורוורד מכבי ראשל"צ, אור סולומון, וגארד אלבה ברלין, בר טימור (שהודיע כי לא יוכל לשרת את הנבחרת בעקבות החלמה מפציעה).

כזכור, הנבחרת תשחק בבית א' של אליפות אירופה ותפגוש בערב ראש השנה את נבחרת בריטניה ועוזר מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס. בהמשך תשחק נגד אוקראינה, צרפת, בלגיה וגרמניה כשהמטרה היא לסיים בין שלוש הראשונות בבית ולעלות לשלב הבא.

יובל נעימי. גם הוא במוזמנים (משה חרמון)
יובל נעימי. גם הוא במוזמנים (משה חרמון)
 

הנבחרת תצא לשני טורניר הכנה, הראשון באיטליה שם תשחק מול פולין, גאורגיה ואיטליה והשני בבלגיה שם תפגוש את פולין, איטליה ובלגיה. בהמשך יתקיימו שני משחקים בארץ נגד נבחרת גאורגיה, הראשון ב-26 באוגוסט באילת והשני ב-28 באוגוסט ברוממה, כשכמה מאות כרטיסים כבר נמכרו למשחק זה.

הסגל המלא: יותם הלפרין, גל מקל, יוגב אוחיון, יובל נעימי, רביב לימונד, אפיק נסים, ניצן חנוכי, עמרי כספי, גיא פניני, ליאור אליהו, אלישי כדיר, אלכס טיוס, עידו קוז'יקרו, יניב גרין, אלכס צ'וברביץ', בן רייס.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */