יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:51

משרד העלייה: סיוע לעולים ארצה בעקבות המכביה

לקראת המכביה ה-19 מעוניינים בישראל לעודד את הספורטאים היהודים לעלות. בין היתר יזכו העולים במענק כספי מוגדל, קורס בעברית ולימודים אקדמאיים

|
טל ברודי. עלה לארץ בעקבות מכביה 65' (קובי אליהו)
טל ברודי. עלה לארץ בעקבות מכביה 65' (קובי אליהו)

לקראת המכביה ה-19 אשר תערך בישראל בחודש יולי הקרוב, ובה ישתתפו כ-9,000 ספורטאים יהודים מ-79 מדינות ברחבי העולם, יציע המשרד לקליטת העלייה סיוע מיוחד עבור מי שיעלה בעקבות המשחקים ארצה.

למרבית ספורטאי המכביה, יהיה זה הביקור הראשון בישראל וזוהי הזדמנות ייחודית להביא לעלייתם ארצה של ספורטאים מצטיינים, מאמנים ובני משפחותיהם. מדינת ישראל רואה בהם כקהל יעד חשוב ושמה למטרה לעודד את העלייה ארצה בדגש על קליטה רכה ומותאמת אישית.

המשרד לקליטת העלייה מתכוון לתת לעולים, אזרחים עולים וקטינים חוזרים שהשתתפו במכביה ה-19 ויעלו לישראל עד ל-31 בדצמבר 2014 עמנק כספי מוגדל, קורס עברית מקצועית, סיוע מיוחד מהמנהל לסטודנטים עולים, לימודים אקדמאיים ומלגות קיום לזכאים, סיוע במימון לימודי מקצוע, עידוד מעסיקים להעסקת עולים וסיוע מועדף במסגרת תכניות עידוד עלייה. 

השרה לקליטת העלייה, ח"כ סופה לנדבר התייחסה לנושא: "המכביה היא מנוף חשוב לעלייה ארצה. אסור לנו לוותר על ההזדמנות הזו כדי לעודד צעירים ספורטאים ובני משפחותיהם לעלות לארץ ולהשתקע כאן. אני גאה במשרד שלקח את היוזמה המבורכת ובנה תכנית מותאמת אישית למשתתפי המכביה, ומקווה כי בביקורם הנוכחי בארץ הם יבינו כי כאן זה הבית שלהם".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */