יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:53

בדרך החוצה? ליאו מסי מאוכזב מברצלונה

זוכרים את "רונאלדו העצוב"? זו גרסת הארגנטיני. לפי דיווח, הכוכב כועס על רוסל שלא גיבה אותו מול הביקורת בנוגע לפרשת המסים. במדריד מרוצים

|
מסי. בדרך החוצה? (GettyImages)
מסי. בדרך החוצה? (GettyImages)

אם אתם אוהדי ברצלונה, אנחנו מאוד מקווים שאת הכותרת הנ"ל קראתם בישיבה, אחרת הסתכנתם בסחרחורת קלה ואולי בנפילה. אם חשבתם שאי שם, בממלכת הכדורגל בקאמפ נואו, הכל מושלם, טעיתם ובגדול. 

רק בימים האחרונים התוודענו, לפי הפרסומים, למערכת היחסים העכורה שליוותה את פפ גוארדיולה עם ראשי ברצלונה, שככל הנראה תרמה לרצונו של המאמן לסיים את תפקידו במועדון אחרי שנים כל כך מוצלחות. גם אם תשאלו את אריק אבידל ואת דוד וייה שעזבו תשמעו קולות של אכזבה.

אבל אף אחד מאיתנו לא באמת חשבת שגם השם ליאו מסי יצטרף לרשימה הלא מחמיאה הזאת. בספטמבר בשנה שעברה היה זה כריסטיאנו רונאלדו שהודה כי הוא עצוב בריאל מדריד וברצונו לעזוב. כעת, מגיע סרט ההמשך והפעם, בכיכובו של הפנומן מבארסה.

לפי העיתון 'אל פאיס' היוצא לאור במדריד (בבירה מחרחרים ריב?), מסי ואביו מאוכזבים מהיחס אותו קיבלו מנשיא ברצלונה, סנדרו רוסל, בכל הקשור לפרשת המסים בה מעורב השחקן.

במשפחת מסי טוענים כי הם לא קיבלו מספיק תמיכה מהמועדון בזמנים הקשים, כאשר היו נתונים לביקורת וללחץ בלתי פוסקים מהתקשורת.

ליאו מסי (ONE)
מסי ורוסל. איך אומרים? בזמנים יפים יותר
 

לפי העיתון, מערכת היחסים בין מסי לרוסל מעולם לא הייתה חמימה במיוחד ועכשיו, לאחר אי מתן תמיכה פומבית של הנשיא בשחקן, בקשר לפרשה, הכעס גדל עוד ועוד. לפי הדיווח, בפעם הראשונה מאז הגיע הארגנטיני לקאמפ נואו לפני 13 שנים, קבוצות מרחבי אירופה יכולות לרחרח מסביב למסי ואם לא תהיה תפנית דרסטית לטובה במערכת היחסים בינו לבין רוסל, לא מן הנמנע שבארסה תיפרד מהכוכב הכי גדול שלה.

ניסיון של המדרידיסטים לפגוע ביריבה המושבעת או שבאמת יש דברים בגו? ימים יגידו.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */