יום שבת, 06.07.2024 שעה 01:43
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

דריו פרננדס נשאר בבית"ר י-ם: כמו בית בשבילי

הקשר נשאר במועדון אחרי שחתם לעונה נוספת: "הקבוצה חשובה לי", אלי טביב עדיין לא מורשה חתימה ומשכורת אפריל ומאי טרם שולמו לשחקנים והצוות

|
דריו פרננדס ולירן עטיה עם החולצה של בית
דריו פרננדס ולירן עטיה עם החולצה של בית"ר

סופית, הקשר דריו פרננדס נשאר בבית"ר ירושלים. הארגנטינאי שקל את עתידו במועדון, לאחר שספג יריקות וקללות במהלך אימון הפתיחה ואף נזרקו לעברו אבנים. 

פרננדס דחה הצעה לשנתיים מקריית שמונה ולמרות שהיה על סף מעבר להפועל חיפה החליט להישאר במועדון והצטרף לאימונים.

פרננדס אמר לפני שעלה להתאמן: ״אני שמח, בית"ר זה כמו בית בשבילי, ויתרתי על הצעות טובות יותר אך הקבוצה חשובה לי ולכן נשארתי, מקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת, מאחל גם הצלחה להפועל חיפה וקריית שמונה״.

נציגו של השחקן, לירן עטיה אמר בנושא: ״מבחינה כלכלית אולי היה משתלם לו לעבור אך הוא החליט ללכת עם הלב. האהבה שלו למועדון והרצון שלו לסיים קריירה בקבוצה ולהשתלב בתפקיד מקצועי גברו על כל שיקול אחר. אני רוצה לאחל המון הצלחה לשלומי דורה והפועל חיפה וגם לקריית שמונה, החוזה יחתם רק לאחר תשעה באב״.

בנושא אחר, אלי טביב ממתין להפוך למורשה חתימה בבית"ר ירושלים והעניין מתעכב, כך נודע ל-ONE. טביב העביר את הטיפול בנושא לעורכי הדין שלו על מנת לזרז את זכויות החתימה שלו בבית"ר מידיו של ארקדי גאידמק.

חשוב לציין כי השחקנים ועובדי המועדון עדיין לא קיבלו את משכורות אפריל ומאי וחלקם גם את משכורות חודש יוני ועל מנת שטביב יוכל לחתום על צ'קים ולהעביר כסף לשחקנים, הוא צריך להפוך למורשה חתימה בבית"ר.

אנשיו של טביב אישרו את הידיעה ואחד מהם אמר ל-ONE: "עורכי הדין מטפלים בזה, זה עניין של כמה ימים עד שהכל ייפתר". שחקני בית"ר ועובדי המועדון לא מקבלים שכר כבר שלושה חודשים ומקווים מאוד שלפחות עד היציאה למחנה האימונים הם יקבלו את המשכורות שחייבים להם עוד מתקופת ארקדי גאידמק.

דרמה לא קטנה מתחוללת בימים אלה במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים. טביב ונציג הבעלים חיים רביבו מבצעים שינויים מרחיקי לכת במחלקת הנוער של המועדון, זאת לאחר הכישלון הקולוסאלי של המחלקה בשנה האחרונה.

רביבו מינה את עומר עצמוני למנהלה המקצועי של מחלקת הנוער בבית״ר ירושלים. עומר עצמוני מחזיק בתעודה של מאמן מוסמך עם עבר כמנהלה המקצועי של מחלקת הנוער בבית"ר טוברוק. בנוסף הוא שימש כמנכ״ל טוברוק. בזמן שאלי טביב היה הבעלים של הפועל ת"א שימש עצמוני תקופה כמנכ"ל המועדון. עצמוני מחליף בתפקידו את חנן אזולאי. מבית״ר נמסר: "מועדון הכדורגל בית״ר ירושלים מודה לחנן אזולאי על הזמן בו הוא שירת את מועדון נעוריו".

חיים רביבו עם קובי מויאל, היום (גיא בן זיו)
רביבו. מינה את עומר עצמוני למנהל המקצועי של מחלקת הנוער (גיא בן זיו)
 

בנוסף, איש העסקים, דוד ג׳יבאגו, מונה ליו״ר מחלקת הנוער של הקבוצה, ג׳יבאגו יכהן כיו״ר בהתנדבות וכבר גייס כמאה אלף ש״ח לטובת המחלקה. עוד נמסר מבית"ר: ״כהמשך ישיר למיניו של ישיר עצמוני למנהלה המקצועי של מחקת הנוער, קיבל ניר רייכמן את שרביט האימון לקבוצת הנוער וזאת בזכות ההצלחה של רייכמן בחצי השני של העונה החולפת עם קבוצת הנוער כשהצליח להשאיר את הקבוצה בליגת העל״.

כדי להמחיש את המצב, קבוצת נערים א' בראשותו של סרגיי טרטיאק ירדה ליגה (בפעם הראשונה בתולדות בית"ר) המשמעות היא שבעונה הקרובה בית"ר תשחק מול קבוצות חובבניות שבקושי מצליחות למצוא 11 שחקנים להרכב, קבוצות כמו "צו פיוס מחנה יהודה". קבוצת הנוער הצליחה רק לקראת סיום העונה לשרוד בליגה הראשונה אחרי שבמהלך רוב העונה הייתה מתחת לקו האדום. בפני טביב ורביבו התגלו לא מעט סכסוכים בתוך המחלקה בין בעלי תפקידים, בין מאמנים והדבר לא מקובל על השניים.

חיים רביבו עם עמית בן שושן וקובי מויאל, היום (גיא בן זיו)
חיים רביבו עם עמית בן שושן וקובי מויאל, היום (גיא בן זיו)
 

יו"ר מחלקת הנוער, משה בן ארוש, שכבר קיבל הודעה על סיום תפקידו מסוכסך עם המנהל המקצועי חנן אזולאי דבר שגם משפיע על תפקוד המאמנים במחלקה. כל אחד מהם לקח קבוצת מאמנים לצד שלו ופשוט ניהלו מלחמה בתוך מחלקת הנוער כדי להכשיל אחד את השני.

דבר נוסף שעליו שמע טביב ורתח מעצבים היא שבמהלך העונה ניר רייכמן קיבל את קבוצת הנוער אך לא בוצעה חפיפה בינו לבין המאמן שהוזז מתפקידו סרגיי טרטיאק שעבר לקבוצת הנערים והמשיך לקבל שכר מהמועדון. בעקבות הדברים הללו ודברים נוספים, טביב ורביבו הבינו שהם צריכים לעשות שינוי מרחיק לכת במחלקת הנוער של בית"ר וההחלטה היא להחליף את כל בעלי התפקידים במחלקת הנוער בכל שכבות הגילאים. "כל מי שנכשלו ולא פעלו לטובת בית"ר אלא ראו רק את עצמם יילכו הביתה" אומרים בבית"ר ירושלים.

דריו פרננדס (ONE)
דריו פרננדס מרוצה. ישחק בבית"ר גם בעונה הבאה
 

עמית בן שושן צריך לקבל הצעה משופרת ואוהדים רבים מנסים ליצור קשר עם טביב וחיים רביבו על מנת לבקש מהם לעשות מאמץ להשאיר את הקפטן בקבוצה. "אם עמית ישוחרר זו פגיעה בזהות של הקבוצה אנחנו מקווים שהוא יהיה שחקן בית"ר בעונה הקרובה". אומרים אוהדי בית"ר ירושלים. גם קובי מויאל שהחל להתאמן עם הקבוצה יקבל הצעה חדשה אך ספק אם היא תהיה לשביעות רצונו. מויאל שחקן חופשי ויכול לעבור לשחק בחו"ל ללא תמורה ולשם מכוונים הסוכנים שלו.

שחקנים בקבוצה אומרים כי היו רוצים מאוד את מויאל בבית"ר ירושלים כתוספת כוח למועדון וגם בשל הקשר שלו עם הקהל. אבירם ברוכיאן מאוד רוצה להגיע לבית"ר ירושלים וייתכן שיהיו התפתחויות בנושא הזה בקרוב. קשר מכבי חיפה, דלה ימפולסקי, הוצע לקבוצה.

בנושא אחר, מאמן הכושר, רוני הלל, סיים את תפקידו במועדון לאחר שהוחלט בהנהלת הקבוצה שלא להאריך את חוזהו שהסתיים בקיץ. מבית"ר נמסר: ״מועדון הכדורגל בית״ר ירושלים סיכם עם מאמן הכושר, דני ביבס את תנאיו לעונה הקרובה. החתימה תיערך לאחר תשעה באב. ביבס עבד בשנים האחרונות עם מאמן הקבוצה, אלי כהן, בהפועל רעננה ובהפועל עכו״.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */