יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:04

שלזינגר זכתה במדליית זהב בהיאבקות חגורות

אוניברסיאדה: הג'ודוקא שמסוכסכת עם האיגוד, הביאה מדליה ראשונה למשלחת הישראלית בקאזאן. נועם נאמן עלה לגמר ריצת 3000 מטר מכשולים

|
אליס שלזינגר עם המדליה
אליס שלזינגר עם המדליה

אליס שלזינגר יוצאת לדרך חדשה? הג'ודוקא שמסוכסכת כבר מספר חודשים עם איגוד הג'ודו, השיגה היום (שני) מדליית זהב לאחר שניצחה בגמר היאבקות חגורות את הרוסיה החזקה.

שלזינגר ניצחה את כל ארבע הקרבות מהבוקר והכריעה את הקרב האחרון בגמר בהיפון, ובכך השיגה למעשה את המדליה הראשונה של המשלחת הישראלית במשחקי האוניברסיאדה בקאזאן.

הסיבה ששלזינגר התחרתה בהיאבקות החגורות ולא בג'ודו, היא הסכסוך המתמשך שלה עם האיגוד, כשבסופו של דבר היא לא הצליחה להשיג את האישור המתאים לייצג את הג'ודו הישראלי באוניברסיאדה.

בענף זה, משחקים ארבע דקות בכל קרב, כאשר מותר ליריבים רק לתפוס בחגורות שנמצאות סביב הגוף. אסור למתמודד להחזיק בבגדו של היריב כמו בג'ודו. יושב ראש אס"א ישראל, ויקו חדד: "אני מקווה שזה יביא מוטיבציה להמשך גם לכולם".

נועם נאמן מהפועל חולון, קבע 8:53.33 דק' בריצת המוקדמות ל-3000 מ' מכשולים, סיים חמישי במקצה הראשון בו השתתף ועלה לגמר שיתקיים ביום חמישי. שלושה ישראלים נוספים המריאו לקאזאן. הקופצות לגובה, מעין שחף ממכבי חיפה, שחף ברני מאתלטי כיוונים ב"ש וזורק הדיסקוס, מרק אלטרמן מעמק חפר.

השלושה יכנסו למעגל התחרויות ביום רביעי בתחרויות המוקדמות. עבור הקופצות, גובה הפתיחה בתחרות יהיה 1.70, אולם על מנת לעלות לגמר באופן אוטומטי ובלי להמתין למספר הקופצות שתעבורנה או לא תעבורנה גבהים מסויימים, יהיה עליהן לעבור 1.91 מ'. בזריקת דיסקוס, 48.00 מ' יזכו את הדיסקובולים שיקבעו תוצאה זו בכניסה אוטומטית לגמר.

מחר ימריאו שני האתלטים האחרונים במשלחת. שני רצי הארוכות מאתלטי אורן השרון: טסמה מוגס וגירמה אמרה, שישתתפו ביום שישי בריצת החצי מרתון.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */