יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:11

חרוש: לטביה אחת מ-5 הנבחרות הטובות בטורניר

עוזר מאמן נבחרת העתודה לקראת המשחק ב-15:45 באליפות אירופה: "נביא את הדברים שאנו טובים בהם, הקרבה, מלחמה וביחד". איגור קולשוב ישחק

|
שחקני נבחרת העתודה (איגוד הכדורסל)
שחקני נבחרת העתודה (איגוד הכדורסל)

נבחרת העתודה של ישראל בראשותו של שרון דרוקר, קיימה היום באולם בטאלין, אסטוניה, את האימון היחיד שלה לקראת ההתמודדות נגד נבחרת לטביה היום (שלישי) ב-15:45 במסגרת אליפות אירופה לדרג א'.

איגור קולשוב, ששהה בארה"ב במכללת אריזונה סטייט בשבועיים האחרונים, התאמן עם הנבחרת ויטול חלק במשחק מחר. פרט לגארד הפועל ירושלים, רפי מנקו, שעשוי להחסיר את שני המשחקים הראשונים של הנבחרת עקב פציעה, כל השחקנים בריאים והשתתפו באימון ההכנה.

עוזר המאמן, מתן חרוש, סיפר על התחושה לשחק בדרג א' אחרי כמה שנים בדרג ב': "יש תחושה מאוד חגיגית וההתרגשות גדולה לדעת שאנחנו מייצגים את המדינה בטורניר בדרג כזה חשוב. כל הנבחרות באותו מלון ומרגישים את אותה רמת התרגשות לקראת התחרות".

על היריבה, לטביה, אמר חרוש: "עשינו את המקסימום כדי להכיר אותם. הסקאוט שלנו, ליאור קרת, ראה וניתח אותם, נעשה את המיטב. בגילאים הצעירים, המחזור הזה תמיד ניצח את הנבחרת שלנו ואין ספק שמדובר באחת מחמש הנבחרות הטובות בטורניר. ננסה להביא את הדברים שאנחנו טובים בהם, הקרבה, מלחמה וביחד".

"היתרון שלהם בגזרת השחקנים בא לידי ביטוי בכך שהם משחקים הרבה דקות בליגה הבלטית והכוכב שלהם משחק בליגה האיטלקית. הגארדים מאוד טכניים, עם קליעה מבחוץ והם משחקים מאוד מהר. רוב הנבחרות באליפות מאוד פיזיות ואפילו כבדות, אבל הלטבים קצת יותר דומים לסגנון שלנו עם המהירות", סיכם עוזר המאמן.

ביום חמישי תעלה הנבחרת למשחק השני בטורניר מול נבחרת רוסיה החזקה. ביום ו' ישראל תתמודד נגד בולגריה ובשבת תפגוש העתודה את ספרד המאיימת. שלוש הראשונות מהבית יעלו לשלב הבא, ושתי האחרונות ירדו למשחקי דירוג 13-20 במטרה לא לסיים בין שלוש האחרונות, שירדו לדרג ב'.

שחקני נבחרת העתודה (איגוד הכדורסל)
דרוקר מנחה שחקני נבחרת העתודה (איגוד הכדורסל)
 

סגל העתודה שנמצא בטאלין כולל את: איגור קולשוב, אדם אריאל, איגור מאיור, אלון אברמוביץ', בן אלטיט (קפטן), שון דאוסן, גולן גוט, תום מעיין, רם אלייספור, תומר גינת, אור סולומון ורפי מנקו.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */