יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:33

רק בישראל: בריכה אולימפית בלי מזגן ובלי הגברה

הבריכה בווינגייט חרגה מהתקציב במיליונים, אך עדיין נמצאו בה ליקויים. ח"כ, פרג': "הקמת הבריכה היא השתקפות של כל התנהלות הספורט בישראל"

|
בריכת וינגייט (הפייסבוק של גל נבו)
בריכת וינגייט (הפייסבוק של גל נבו)

הזלזול בספורט הישראלי ממשיך לתפוס תאוצה, והפעם בגזרת השחייה. בריכת וינגייט, שנבנית כבר מספר שנים, חרגה מהתקציב בעשרות מיליוני שקלים, אך עדיין נמצאו בה מגוון ליקויים מבישים.

בין התקלות הנוכחיות, לא קיים במתחם הבריכה מיזוג אוויר, בטענה שעלותו (שבעה מיליון שקלים) גבוהה מדי. כמו כן, עדיין לא הוקמה מערכת הגברה ששוויה 150 אלף שקלים.

בעקבות שורת המחדלים בבניית הבריכה האולימפית, חבר הכנסת, עיסאווי פרג' (מרצ), הוציא פנייה לשרת הספורט, לימור לבנת, כדי שתבדוק את המחדלים ואמר: "הקמת הבריכה בווינגייט, היא לצערי הרב השתקפות נאמנה של כל התנהלות הספורט בישראל. חריגות תמוהות של עשרות מיליוני שקלים, וגם אז, המון בעיות".            

"הפרוייקט שתומחר בתחילה ב-50-60 מיליון שקלים, הגיע לבסוף לעלות אסטרונומית של 90 מיליון. ואחרי כל זה, אין בבריכה מזגן ואין מערכת הגברה, בטענה שהיה יקר מדי. זו בדיחה. היום פניתי לשרת התרבות והספורט, לימור לבנת, בבקשה שתמנה צוות שיבדוק את מקור המחדלים ויסיק מסקנות אישיות אם צריך מהאירוע", סיכם חבר הכנסת.

הסיפור המביך הגיע גם למחוזות הפייסבוק. השחיין הישראלי הבכיר, גל נבו, פירסם סטטוס בחשבון הפייסבוק שלו לגבי הנושא: "סוף סוף יש לנו בריכה בסטנדרט עולמי של שנות האלפיים. אבל רגע, לפני שאתם מאחלים לנו להתחדש, נכון להיום, וכנראה גם בעתיד הקרוב, אנחנו (שחייני נבחרת ישראל) לא יכולים להתאמן שם. למה? התשובות מגוונות ותלוי את מי שואלים".

"אני פונה לכל העסקנים שעוסקים בדבר להירגע ולנסות לתת לספורטאים הישראלים תנאים שווים כמו לשאר העולם", סיכם השחיין.

עיסאווי פרג´. &qout;זו בדיחה&qout;
עיסאווי פרג´. "חריגות תמוהות של עשרות מיליוני שקלים"
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */