יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:34

מעיין דוידוביץ' קרובה למדליה גם באליפות אירופה

שייט: מדליסטית הארד מאליפות העולם מדורגת במקום ה-3 (שנייה בין האירופאיות). גברים: צוברי חמישי, משיח תשיעי. נוער: הלר טיפסה למקום השלישי

|
מעיין דוידוביץ´. שוב בעמדה נהדרת (יניב גונן)
מעיין דוידוביץ´. שוב בעמדה נהדרת (יניב גונן)

סגנית אלופת אירופה ומדליסטית הארד מאליפות העולם, מעיין דוידוביץ', כבר לא צריכה להוכיח לאיש שמקומה בצמרת העולמית. בכל תחרות היא שומרת בעקביות על מיקומה בחלק העליון, בכל תנאי מזג אוויר ובכל רוח.

לאחר יום השיוטים הראשון של בית הגמר מדורגת דוידוביץ' במקום השלישי הכללי והשני מבין האירופאיות. האירופאית היחידה שמקדימה אותה היא מאיה דזיארנובסקה הפולנייה, שמדורגת שנייה ומקדימה את אותה בשלוש נקודות בלבד.

עם זאת, שרלין פיקון הצרפתייה נמצאת במקום הרביעי עם מספר נקודות חובה זהה לזה של הישראלית, בעוד לבראיוני שואו הבריטית שמדורגת חמישית שלוש נקודות יותר מדוידוביץ' ולבלנקה מנצ'ון הספרדייה 5 נקודות יותר ממנה, כך שהתחרות עדיין פתוחה לגמרי. דוידוביץ' תצטרך לתת את המיטב שלה עד לקו הגמר של התחרות.

בגברים, לשחר צוברי ונמרוד משיח היה יום שיוטים טוב. צוברי סיים את שני השיוטים פעמיים במקום השביעי ואילו משיח סיים פעם חמישי ופעם שישי. השניים מדורגים בעשירייה הראשונה כאשר צוברי חמישי עם 28 נק' ומרוחק 10 נק' מהשלישי ואילו משיח עם 36 נק' ומרוחק 18 נק' מהשלישי.

שחר צוברי. בעמדה לא רעה
שחר צוברי. בעמדה לא רעה
 

בקטגוריית הנוער להדר הלר יש תחרות מרשימה. אחרי היום הראשון הלא מוצלח, הגולשת הצעירה התעשתה וטיפסה אט אט במעלה הדירוג עד שהתמקמה במקום השלישי אחרי מקומות 4 ו-3. שחר טיבי שהובילה את התחרות אחרי שלב המוקדמות ירדה למקום השישי אחרי יום לא טוב (25, 22). עדי יפה כהן (24, 21) מדורגת 15 כללי, ונגה גלר (14, 13) במקום ה-20.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */