יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:41

הבשורה של ניס: נב' הנוער הובסה 3:0 בבלארוס

עידן חדש? המנהל המקצועי בכלל בגרמניה. מקצוענות? החניכים של אלי אוחנה שיחקו כ-12 שעות אחרי שנחתו בבלארוס. מיכאל ניס ממשיך לצחוק על כולנו

|
מיכאל ניס. מה הוא שינה בדיוק? (שי לוי)
מיכאל ניס. מה הוא שינה בדיוק? (שי לוי)

נבחרת נוער א' הובסה היום (שישי) 3:0 על ידי נבחרת בלארוס במסגרת טורניר ידידותי מסורתי המתקיים בבלארוס. הנבחרת שיחקה לאחר כ-12 שעות בלבד מהרגע בו היא הגיעה למדינה.

בהתאחדות לכדורגל סיפרו לנו על עידן חדש במסגרתו מונה בתחילת השנה מיכאל ניס למנהל המקצועי של הנבחרות, אך ניס שוהה בכלל כעת בחופשה בגרמניה, לא ראה את הנבחרת של אלי אוחנה מתכוננת לטורניר ולא נסע כדי לעקוב אחריה.

הבטיחו לנו עידן חדש בכל המתרחש בנבחרות הצעירות, אך מיכאל ניס החליט שכל המאמנים יישארו בתפקידם, למרות שבהתאחדות לכדורגל כבר סגרו עם מאמנים אחרים. עצם העובדה שהנבחרת נחתה בבלארוס מספר שעות בלבד לפני המשחק, מעידה על 'המקצוענות' שיש סביב הנבחרות הצעירות.

הנבחרת התכנסה רק בתחילת השבוע החולף לאחר תקופה ארוכה בה לא התאמנה, כך שלפי שעה אנחנו לא רואים כל בשורה בעידן של המנהל הגרמני. ביום ראשון תשחק הנבחרת מול גיאורגיה, ואולי מישהו בהתאחדות לכדורגל ידאג להטיס את ניס לטורניר כדי שיוכל סוף סוף לראות את נבחרת הנוער בפעולה?

מיכאל ניס. ממשיך לנפוש בגרמניה בזמן שנבחרת הנוער סופגת תבוסה (חגי ניזרי)
מיכאל ניס. ממשיך לנפוש בגרמניה בזמן שנבחרת הנוער סופגת תבוסה (חגי ניזרי)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */