יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:53

ג'וקוביץ': מהמשחקים הטובים והמרגשים ששיחקתי

הסרבי העפיל לגמר ווימבלדון בסיומו של חצי הגמר הארוך ביותר בתולדות הטורניר: "דל פוטרו הגיב לכל מצב קשה עם חבטה מדהימה". מארי: "יהיה גמר קשה"

|
ג´וקוביץ´ (רויטרס)
ג´וקוביץ´ (רויטרס)

נובאק ג'וקוביץ' עלה הערב (שישי) לגמר טורניר ווימבלדון לאחר ניצחון מרתק בחצי הגמר על מרטין דל פוטרו, 5:7, 6:4, 6:7, 7:6 ו-3:6, חצי הגמר הארוך ביותר בתולדות הטורניר (4 שעות ו-43 דקות).            

"זה היה אחד מהמשחקים הטובים והמרגשים שהשתתפתי בהם. זה היה כ"כ קרוב, הוא אלוף גראנד סלאם, כי כל פעם במצב קשה הוא הגיע עם חבטה מדהימה. לא חושב שעשיתי טעויות במאצ' פוינטס במערכה הרביעית", אמור נולה המאושר בסיום.

"הייתי מאוכזב כשעליתי למערכה החמישית, כשאני זוכר את כל הצ'אנסים שהחמצתי. אבל אני כ"כ שמח שנשארתי יציב בסיום המשחק. אין ספק שזה המשחק הכי דרמטי ששיחקתי בווימבלדון. זאת זכות גדולה בשבילי להיות המנצח במשחק הזה", הוסיף הסרבי.

מאוחר יותר ניצח אנדי מארי את ייז'י יאנוביץ' בדרך למפגש עם נולה. הסקוטי אמר: "היה משחק מאוד קשה, יאנוביץ' שחקן מאוד כשרוני ומאוד לא צפוי. במערכה הראשונה החמצתי כדורים והפסדתי והצלחתי להפוך את המערכה השלישית מפיגור 4:1 והמומנטום עבר אלי. לא רציתי שיסגרו את הגג כי הייתי במומנטום של חמישה משחקונים רצופים, אבל בסה"כ דיברתי עם הצוות שלי ונחתי קצת, היה בסדר. יש עליי הרבה ציפיות, ואני שמח שעברתי עוד שלב. מול נולה ברור שיהיה משחק קשה, הוא שיחק נפלא היום".

מארי: &qout;שמח שעברתי עוד שלב&qout; (רויטרס)
מארי: "שמח שעברתי עוד שלב" (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */