יום ראשון, 06.10.2024 שעה 08:40

ברזיל תשיעית, קולומביה שלישית, ישראל 64

דירוג פיפ"א: התצוגה בקונפדרציות סידרה קפיצה של 13 שלבים, הנבחרת של פלקאו הפתיעה. אנגליה במקום ה-15, הנבחרת של גוטמן ירדה 2 שלבים

|
דני אלבס ודאנטה חוגגים. הם במקום ה-9 (רויטרס)
דני אלבס ודאנטה חוגגים. הם במקום ה-9 (רויטרס)

דירוג פיפ"א החדש התפרסם היום (חמישי) וגם מקבלי ההחלטות לא נותרו אדישים לתצוגה הנפלאה של ברזיל בגמר הקונפדרציות מול ספרד וסוף סוף חזרה הסלסאו אל העשירייה הראשונה.

ניימאר וחבריו קפצו לא פחות מ-13 שלבים אל המקום התשיעי בעולם, במרחק שמונה מקומות מאותה ספרד שממש לא נראתה כמו הנבחרת הטובה בעולם ב-90 הדקות במרקנה.

מלבד ספרד שלא זזה מהמקום הראשון, גם נבחרת גרמניה נותרה במקום השני. מי שעשתה קפיצה משמעותית בצמרת הכדורגל, היא קולומביה שרושמת קמפיין מצוין במוקדמות גביע העולם ועלתה ארבעה שלבים אל המקום השלישי בעולם.

ארגנטינה ירדה מהמקום השלישי לרביעי, הולנד נותרה חמישית, איטליה טיפסה שני שלבים אל המקום השישי, פורטוגל ירדה מקום אחד לשביעי, קרואטיה ירדה ארבעה שלבים אל המקום השמיני, ברזיל תשיעית ומי שסוגרת את העשירייה הראשונה היא בלגיה שעלתה שני מקומות.

נבחרת אנגליה יצאה מהעשירייה לאחר שירדה שישה מקומות אל המקום ה-15. יוון מתדפקת על דלת העשירייה לאחר עלייה של חמישה שלבים אל המקום ה-11, אורוגוואי צמודה אליה אחרי טיפוס של שבעה מקומות.

אנגליה (GettyImages)
אנגליה. מה יהיה? (GettyImages)
 

ישראל? ממשיכה בירידה והיא במקום ה-64 אחרי נפילה של עוד שני מקומות. מלבד פורטוגל, יריבה נוספת של ישראל במוקדמות המונדיאל, רוסיה ירדה שישה שלבים אל המקום ה-17. צפון אירלנד טיפסה חמישה שלבים אל המקום ה-111, אזרבייג'אן עלתה מקום אחד אל המקום ה-117 ואילו לוקסמבורג מדורגת 141 אחרי עלייה של ארבעה מקומות.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */