יום רביעי, 03.07.2024 שעה 07:06

ניימאר: הראינו לכל העולם שנבחרת ברזיל חזרה

הכוכב בעקבות ה-0:3 על ספרד בגמר הקונפדרציות. סקולארי: "אף אחד לא ציפה לתוצאה כזאת". צ'אבי: "ננסה להשתפר", אינייסטה: "נלמד". צפו בתקציר

|
ניימאר, טורס ופרד עם הנעליים (רויטרס)
ניימאר, טורס ופרד עם הנעליים (רויטרס)

נבחרת ברזיל חזרה לקדמת הבמה אחרי הניצחון הגדול על אלופת העולם ואלופת אירופה, נבחרת ספרד 0:3. הסלסאו נכנסים לכושר בזמן, שנה בדיוק לפני שריקת הפתיחה של המונדיאל ומאותתים לשאר הנבחרות שהם לא מתכוונים לוותר על התואר, במיוחד שגביע העולם יערך אצלם בבית. 

כוכב הסלסאו ניימאר זכה לאחר המשחק בתואר כדור הזהב שמוענק לשחקן הכי טוב של הטורניר. חברו לנבחרת השוער, ז'וליו סזאר זכה בכפפות הזהב. פרננדו טורס מלך השערים של הטורניר עם חמישה שערים קיבל את נעל הזהב. את פרס הנבחרת ההוגנת קיבלה נבחרת ספרד, מה שלבטח לא שיפר את מצב הרוח בקרב השחקנים.

כוכב הנבחרת בן ה-21, ניימאר שנתן עוד משחק גדול בדרך לטורניר מעולה סיכם את ההופעה של נבחרתו: "הראנו לכל העולם שנבחרת ברזיל חזרה. אנחנו ראויים לכבוד עם הניצחון הגדול הזה על הנבחרת הטובה בעולם. לא התחבאנו, רצנו בלי סוף, שיחקנו חזק מאוד מהתחלת המשחק עד לסיומו וזה מראה שאנחנו נבחרת חזקה".

הכוכב הברזילאי זכה בשחקן המשחק על ההופעה המרשימה שלו והצטנע: "אני ממש שמח על כל מה שקרה במהלך הטורניר. הפרס הזה מאוד מיוחד, אבל כל 11 השחקנים צריכים לקבל אותו ולא רק אני".

צפו ב-0:3 הענק של ברזיל על ספרד

שחקן סנטוס לשעבר יחבור בחודש הבא לקבוצתו החדשה ברצלונה והודה: "יש לי כבוד גדול עבורם ואני מאוד מעריך אותם. אבל היום, הגנתי על המדינה שלי, על חברי לקבוצה ועל המשפחה שלי. הייתי חייב לתת עבורם את הכל. אני כל כך שמח מהדרך ששיחקנו, זה היה הרבה יותר טוב ממה שכל אחד מאיתנו ציפה".

מאמן נבחרת ברזיל, לואיס פליפה סקולארי אמר לאחר ההצגה של נבחרתו: "אף אחד לא ציפה לתוצאה כזאת, בטח שלא נגד אלופה העולם. אבל בואו לא ניסחף. זה יותר מתואר עבורינו, הראנו שאנחנו על המסלול הנכון ושאנחנו יכולים להיות עם מעט יותר ביטחון לגבי היכולת שלנו".

דאנטה ואלבס בתפקיד דאנטה (רויטרס)
דאנטה ואלבס בתפקיד דאנטה (רויטרס)
 

שנה לפני המונדיאל הביתי המאמן נזכר בפעם האחרונה שהוא אימן נבחרת ביתית בטורניר גדול: "ביורו 2004 הפסדתי גמר ביתי עם פורטוגל, שפגע בי ממש, אבל החיים נתנו לי את ההזדמנות הזאת היום. אני גם רוצה לפנות לקהל האוהדים של הנבחרת: אנחנו חייבים להיות מאוחדים ולדבוק אחד בשני כדי לוודא שדברים ינועו קדימה".

בצד השני לאחר שלושה גמרים מוצלחים, הלה רוחה תסתפק בסגנות ותנסה להגיע מוכנה יותר לגביע העולם בקיץ הבא. כוכב הנבחרת צ'אבי אמר לאחר ההפסד הכואב: "לא שלטנו במשחק כמו שאנחנו רגילים, הם היו יותר אינטנסיביים. אנחנו יכולים רק לברך אותם ולנסות להשתפר לקראת שנה הבאה".

אנדרס אינייסטה, שהיה היחיד בנבחרת הספרדית שהראה ניצוצות אתמול ניסה לצאת מהמשחק אופטימי: "ברכות לנבחרת על טורניר גדול ועל העבודה הקשה. צריך ללמוד מכל התנסות. בשנה הבאה אנחנו נחזור".

אינייסטה: &qout; (רויטרס)
אינייסטה: "בשנה הבאה נחזור" (רויטרס)
 

מאמן נבחרת ספרד, ויסנטה דל בוסקה העדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה: "ברור שההפסד הזה כואב, אבל אני חושב עמוק בפנים שהיה לנו טורניר קונפדרציות טוב. אני מעדיף לקחת איתי היום את הדברים החיוביים. יש לי חבורה יוצאת דופן של שחקנים שנתנו את הכי טוב שלהם, אלו היו 28 ימים נהדרים ביחד".

מאמן הלה רוחה יודע שההצלה של לואיז מהקו במחצית הראשונה יכלה לעשות את ההבדל: "החילוץ מהקו של דוד בסוף המחצית הראשונה היה ההבדל בין תוצאת תיקו לבין פיגור 2:0. אך אין ספק שברזיל הייתה טובה יותר לאורך כל המשחק".  

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */