יום שני, 08.07.2024 שעה 02:53

ברקת: ברדה פתח את הדלת ועזר להביא את בוזגלו

בעלי הפועל ב"ש ל-102FM בשיתוף ONE: "מפנטזת שנשחק טוב ושהקהל יהיה מאושר". יואב כץ: "הסיכוי של אבוקרט לשחק במכבי חיפה הוא 50 אחוז"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם כעת את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

ברקת: "מאוד קשה להיות בעלים של קבוצת כדורגל"
בתוכנית עסקנו בפתיחת העונה עבור קבוצות ליגת העל. נעסוק בהפועל באר שבע ובהתחזקות של הקבוצה עם החתמתו של אליניב ברדה שחזר הביתה והוצג במסיבת העיתונאים. כמו כן, החתימה הקבוצה של אלישע לוי את מאור בוזגלו שחזר מחו"ל וסיכם לשלוש שנים. גם קובי דג'אני יחזק את הקבוצה. בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת התייחסה להכנות הקבוצה.

את מקשיבה לתכניות לפי הרכש שלך?
"שלוש שנים אני מנסה לעשות את אותו הדבר ולצערי זה לא צלח. בקיץ הזה נוצר מצב שברדה סיים חוזה בגנק הוא ניצב בפני פרשת דרכים ולשמחתי הרבה הגעגועים הביתה והרצון שלי להביא אותו יצרו את החיבור והביאו אותו אלינו. אליניב פרץ את תקרת הזכוכית וסייע לנו להביא את בוזגלו. שמחה שהצלחנו ברכש".

יש עוד שחקנים בדרך?
"נביא רק מי שמתאים. אני אעשה מה שצריך כמו כל שנה. לא הצלחתי להביא את טוטו תמוז וברק יצחקי".

תמוז. &qout;לא הצלחתי להביא את טוטו ואת ברק יצחקי&qout; (יוסי ציפקיס)
תמוז. "לא הצלחתי להביא את טוטו ואת ברק יצחקי" (יוסי ציפקיס)
 

איזה לקח למדת משנים עברו?
"זה מאוד קשה להיות בעלים, זה עסק מאוד מורכב ומאתגר בטח בעיר כמו ב"ש. זה כמו מעגל, כדי להצליח צריך להביא את השחקנים הטובים ביותר. לא הצלחתי להביא שחקנים כי תופסים את ב"ש כפריפריה ועיר רחוקה. לשמחתי אליניב שחקן מוכשר חוזר הביתה. הוא מכיר את העיר ואת האיכות שלה. ברגע שהוא הגיע הרבה יותר קל יהיה להביא שחקנים אחרים. שחקנים איכותיים רוצים שחקנים איכותיים לידם".

מפנטזת על עונה בצמרת הגבוהה?
"אני מפטנזת שנשחק טוב. שלקהל יהיה כיף והוא יהיה מאושר. אם נצליח להביא את רמת המחויבות כמו במשחק מול נתניה אני בטוחה שנגיע להישגים. בשורה התחתונה הקבוצות שמגיעות להישגים לאורך זמן אלו הקבוצות עם הסגל האיכותי. לאורך זמן חייבים את הצוות הטוב ביותר והאיכותי ביותר. בזה יש יתרון לקבוצות הגדולות שיכולות לשלם לשחקנים הכי טובים".

נגמרו התירוצים?
"אנחנו לא מחפשים תירוצים, בשורה התחתונה לא הצלחנו בשנה שעברה, היינו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. גם אלישע וגם מחוייבים מאוד שהעונה תיראה אחרת".

ברקת עם אלישע: &qout; (יניב גונן)
ברקת עם אלישע: "שנינו מחויבים שהעונה תראה אחרת" (יניב גונן)
 

על סמך מה העלת את מחיר המינויים ב-48 אחוז אחרי עונת נפל?
"לפני שנתיים הורדנו את המחירים מ-875 ל-575 בשביל ללכת לקראת הקהל. השנה העלנו את המחירים והם עדיין יותר נמוכים מלפני שנתיים. 650 ש"ח למנוי זה מחיר ששוה לכל כיס. זה נחמד שמבקשים מאיתנו הבעלים להשקיע ולתת כל הזמן, הוצאות השיטור והסדרנות עולות משנה לשנה. אני משקיעה גם במחלקת הנוער, היא תעלה השנה מעל 3 מיליון ש"ח. כדי להגיע להישגים צריכים להביא שחקנים טובים. הורדתי את המחירים כדי לבוא לקראת הקהל".

מי ייעץ לך הקיץ הזה?
"אף אחד לא ייעץ לי, עשיתי את הדברים שחשבתי שנכון לעשות אותם. לא נפגעתי שעמוס לוזון אמר שאין לי מושג בניהול קבוצת כדורגל. אני לא מתכוונת להתייחס לנושא הזה. אם מנהלת הליגה תוקם בצורה שהיא גוף נפרד עם יישות משפטית נפרדת אז אני אברך על כך. המנהלת יצאה לדרך, אין לי מושג באיזה מתכונת היא תוקם, לא הייתי בישיבה האחרונה".

כץ: "מה שקרה עם ממן מריח לא טוב"
הפועל חיפה פתחה את האימונים והאוהדים מחאו כנגד ההנהלה והבעלים. בעלי הפועל חיפה, יואב כץ התייחס למחאה ולדמי ההשבחה שהוא דורש ממכבי חיפה על רן אבוקרט.

מה אתה אומר על המחאה?
"עודכנתי על המחאה, הדרמה היא יותר ממה שקורה בפועל. הייתה מסיבת עיתונאים מצויינת, זה בסדר זה חלק מהעבודה של התקשורת ליצור דרמה".

מה הסיפור עם אבוקרט?
"השחקן הביע רצון לעבור למכבי חיפה, למרות שהוא אמר בהתחלה שהוא מעדיף לשחק אצלנו. זה לא מעבר שהוא עושה בקלות. אם הוא רוצה לעבור לא נעמוד בדרכו. יש אבל עניין של תשלום דמי השבחה ועל זה יש ויכוח קטן. אני לא דרשתי משהו ספציפי אבל אנחנו מדברים על פורמולה. אני לא יודע מהו המספר".

אבוקרט (עמית מצפה)
אבוקרט. "המעבר למכבי חיפה לא קל עבורו" (עמית מצפה)
 

מה שקרה עם חנן ממן זה מה שגורם לך לחשוש גם במקרה הזה?
"מה שקרה עם חנן מריח לא טוב מהפועל ת"א. הפועל עשו משהו מאוד לא יפה שייגמר בערכאות משפטיות. מה שגלעד קצב טוען זה לא נכון. הפועל תל אביב מימשה את האופציה ולקחה את הכסף לכיס שלה. זה חמור מאוד. לא זרקתי סתם סכום כי זה לפי פורמולה מסויימת שמשקללת את השכר ברוטו של השחקן".

מה המחיר האחרון שתדרוש על אבוקרט?
"אנחנו לא נעשה מו"מ ברדיו. הנוסחה המקובלת זה השכר ברוטו כפול 2.2. זה מה שמקובל וזה מה שהוועדה למען השחקן נותנת. אני מקווה שגלעד קצב ידבר יותר בעדינות. בעלים ומנהלים מאוד חכמים איבדו שחקנים גם כן. כל בן אדם עושה טעויות וצריך לחשוב איך לעשות גם דברים נכונים".

יואב כץ: &qout; (עמית מצפה)
יואב כץ: "כל בן אדם עושה טעויות" (עמית מצפה)
 

אבוקרט ישחק בהפועל חיפה?
"הייתי אומר שזה 50/50". 

עמית פינס: "טביב הפר את ההסכם כלפינו"
עורך הדין של הפועל ת"א, עמית פינס דיבר על המצב המשפטי של אלי טביב שעדיין מחזיק ב-50 אחוז מהבעלות בהפועל ת"א.

מה אתם רוצים מטביב?
"יש שלושה נושאים שצריך לסדר לפני שטביב מקבל אישור לרכוש את בית"ר. טביב מחזיק ב-50 אחוז מהפועל ת"א ואי אפשר להחזיק בשתי קבוצות. אנחנו לא ביקשנו ממנו שיוותר על הכסף שמגיע לו. אם הוא חושב שמגיע לו הכסף שיתבע את מה שמגיע לו. אבל הוא לא יכול להחזיק במניות".

אתה לא יכול לצפות שטביב יוותר על ה-50 אחוז ואולי יקבל את הכסף נכון?
"אם טביב טוען שיש הפרת חוזה ולא שילמו לו את הכסף הוא יכול לבקש אכיפה של ההסכם שישלמו לו. אופציה אחרת לבטל את ההסכם, להחזיר את המניות ולהיות 100 אחוז הבעלים. אני משער שהוא יתבע את הכסף ולא ידרוש את ביטול החוזה וקבלת הפועל ת"א בחזרה לידיו".

אלי טביב. &qout; (יוסי ציפקיס)
טביב. "לא ביקשנו שיוותר על כסף שמגיע לו" (יוסי ציפקיס)
 

מה היית עושה במקומו?
"טביב הפר את ההסכם כלפינו עוד לפני שאנחנו הפרנו כלפיו. לכן אין לו זכות לבקש שמונה מיליון. הוא הפר את ההסכם בזה שהוא התחייב לבטל את החובות של הפועל עד לדד ליין שנקבע. היום הפועל צריכה להפריש כספים לתביעות שטביב הבטיח לשלם. הפרה שנייה היא שהוא היה צריך להתפטר ממזכירות ההתאחדות. הוא לקח כספים שמגיעים להפועל ת"א, והוא חייב לנו 3.6 מיליון ש"ח".

איך יוצאים מהפלונטר הזה?
"ההתאחדות נתנה פתרון שהוא יפקיד את הפיקדון בידי נאמן עיוור שלטביב לא תהיה יותר שליטה על המניות האלו. אתה לא יכול להישאר עם כוח בהפועל ולהיות בעלים של בית"ר. אני לא מתחייב על זה שהפלונטר לא יפתר בזמן הקרוב".

זוהר: "יש עוד סדקים במערכת" 
כמו כן דיברנו על מכבי תל אביב ועל המבחן הראשון של פאולו סוזה והצוות שלו במועדון. הצהובים עורכים את משחק האימון הראשון שלהם במחנה האימון מול אינגולשטאדט מהליגה הגרמנית השנייה. איציק זוהר דיבר על ההתפתחויות האחרונות במכבי.

"אם ג'ורדי פגע בשחקנים הזרים בשנה שעברה מבלי להכיר את הליגה שלנו הוא בטוח יפגע איתם השנה אחרי שהוא כבר מכיר טוב מאוד את הליגה הישראלית. ניהול של קבוצה זה לא רק איפה שיש כדור ודשא. זה מתחיל מהשדה תעופה, החדרים במלון וכל הפרטים הכי קטנים. מכבי חיפה מתנהלת בצורה הטובה ביותר ב-20 שנה האחרונות. נכון לעכשיו יש עוד סדקים במערכת. הרבה מאוד אנשי מקצוע ובעלי קבוצות כדורגל מחפשים יס מנים שיעשו בדיוק מה שהם רוצים. מגיע לצוות של מכבי שניתן להם את הקרדיט בזכות מה שהם עשו בעונה שעברה".

ג´ורדי קרויף (עמית מצפה)
ג´ורדי. "פגע בזרים מבלי להכיר את הליגה שלנו" (עמית מצפה)
 

הללי: "לא כותבים דבר שאתה לא יודע מה הוא"
כתב מעריב, יונתן הללי דיבר על "ההפתעה" שהכינה מכבי חיפה.

"מכבי חיפה לקחה כלי תקשורת אחד או שניים ושתלה שם פלופ. ביום שזה נכתב קיבלתי 1500 טלפונים, שאלו אותי אם זה בניון, דמארי או שחקן בסדר גודל הזה. אני אמרתי שאני לא יודע על מה מדובר. חיפה חגגו לפני שמונה שנים 90 שנה למועדון. או שהם עשו אז פלופ או שהם עשו השנה פלופ. לא כותבים דבר שאתה יודע והקוראים לא יודעים. לא צריך לכתוב אם לא יודעים במה מדובר".

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */