יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:57

נייט מילר נשאר בנהריה, פלדה יאמן את הוד השרון

גארד הקבוצה הצפונית ימשיך בקבוצה לעונה נוספת וינסה לעזור לה לעלות לליגת העל. אסנטי יצטרף לקבוצה. מאמן קרית גת בעונה האחרונה יחליף את חגאי

|
מילר. ינסה לעשות קפיצת מדרגה נוספת (חגי ניזרי)
מילר. ינסה לעשות קפיצת מדרגה נוספת (חגי ניזרי)

הגארד המצטיין של עירוני נהריה בעונה החולפת ומי שנחשב לאחד השחקנים הכי מוכשרים בליגה הלאומית, נייט מילר, ימשיך בקבוצה מהצפון לעונה נוספת.

המאמן החדש רועי חגאי החליט להמשיך את ההתקשרות עם מילר, שהגיע באמצע העונה האחרונה לנהריה. למרות יכולת טובה של הגארד, הוא לא הצליח להצעיד את הקבוצה לליגת העל.

השנה עם חגאי על הקווים, הוא ינסה לעשות את קפיצת המדרגה ולהוביל את הקבוצה מהצפון למקום שהיא כ"כ רוצה להיות בו - ליגת העל. אל המאמן החדש חבר גם ערן אסנטי ממכבי הוד השרון.

אפרופו רועי חגאי, מי שיחליף אותו כמאמן הוד השרון הוא המאמן עידן פלדה. פלדה, אימן לפני שנתיים את מכבי באר יעקב והוביל אותה עד לגמר הפלייאוף, שם הפסידה להפועל תל אביב שעלתה בסופו של דבר לליגת העל.

את העונה האחרונה פתח פלדה ללא קבוצה, כשבאמצע העונה קרית גת הזעיקה אותו בנסיון להציל את הקבוצה מירידת ליגה. אך בעקבות בעיות כלכליות נאלץ פלדה לעזוב את המועדון.

עידן פלדה (עמית מצפה)
פלדה. יכנס לנעליו של חגאי (עמית מצפה)
 

כעת ינסה המאמן להיכנס לנעליים שהשאיר רועי חגאי. כזכור, הצליח חגאי להוביל את הוד השרון הצנועה עד לגמר הפלייאוף שהיא מחזיקה באחד מהתקציבים הצנועים בליגה.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגן המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */