יום ראשון, 06.10.2024 שעה 08:00

נדאל: קשה להתאים את עצמך למשחק על הדשא

הספרדי ניסה להסביר את ההפסד שלו בסיבוב הראשון של ווימבלדון לדארסיס המדורג 135: "לא מצאתי את הקצב שלי". כוכב הערב: "ניסיתי להתמקד בעצמי"

|
נדאל:
נדאל: "אהיה מוכן לקראת הטורנירים הבאים" (רויטרס)

אף אחד לא ציפה שאלוף הרולאן גארוס הטרי, רפאל נדאל ילך הביתה כבר אחרי הסיבוב הראשון בווימבלדון. אבל הערב (שני) קרה הבלתי ייאמן ואחד הטניסאים הטובים בהיסטוריה עוזב את לונדון לאחר 7:6, 7:6 ו-6:4 סנסציוני לסטיב דארסיס הבלגי המדורג 135 בעולם. זהו ההפסד הראשון של נדאל אי פעם בסיבוב ראשון שגראנד סלאם.

נדאל שהגיע ללונדון רק לפני שישה ימים אמר אחרי ההפסד הסנסציוני: "לפעמים אתה משחק טוב ויש לך צ'אנס לנצח ולפעמים אתה משחק לא טוב והיריב שלך משחק טוב ואתה מפסיד. אני רוצה לברך את דארסיס, ששיחק מצוין. בסופו של דבר זו לא טרגדיה, זה ספורט. לפני שבועיים הייתי במצב נפלא, ניצחתי טורניר נהדר, שבועיים אחרי זה אני מפסיד בסיבוב ראשון. זה השלילי והחיובי שבספורט. אבל אני מודה, זה קשה להפסיד בסיבוב ראשון".
 

אחרי המשחק נדאל דחה את הטענות בדבר פציעה: "זה לא הזמן לדבר על דברים מהסוג הזה. אני בטוח שאני אהיה מוכן לקראת הטורנירים הבאים. מאז שחזרתי מהפציעה שיחקתי הרבה יותר משחקים ממה שחלמתי לשחק. אני חושב שזה פנטסטי ודבר מאוד חיובי עבורי".

הספרדי הפסיד שנה שנייה ברציפות בסיבוב מוקדם בווימבלדון, לאחר שבשנה שעברה הפסיד כבר בסיבוב השני ללוקס רוסל. השור ממיורקה הסביר שהוא ימשיך להתחרות באול אינגלנד קלאב גם בשנים הבאות: "אמשיך להתמודד פה בצורה הטובה ביותר, תמיד אתן את המקסימום שלי".

לגבי העתיד אמר מלך החימר: "בימים הקרובים נראה מה הלאה. עוד לא החלטתי מה הלוח זמנים שלי אחרי ווימבלדון, מכיוון שאני צריך לבדוק מה הכי טוב להמשך הקריירה שלי".

נדאל: &qout; (רויטרס)
נדאל: "עוד לא החלטתי מה לוח הזמנים אחרי ווימבלדון" (רויטרס)
 

גוסטבו קרטן היה האלוף האחרון של הרולאן גארוס ב-1997 שהפסיד בסיבוב הראשון בווימבלדון. נדאל ניסה להסביר את ההתאמות שיש לבצע במעבר מחימר לדשא: "על דשא זה קשה להתאים את עצמך, וזה עוד יותר קשה כשאין לך הזדמנות לשחק בטורנירי הכנה. לא הייתה לי הזדמנות השנה. זה הפך את זה לקשה יותר ולא מצאתי את הקצב במשחק שלי".

בצד השני של הסנסציה נמצא סטיב דארסיס, הבלגי מדורג 135 בעולם וספק אם מישהו מחובבי הטניס שמע את שמו בעבר. הבלגי הוא השחקן בעל הדרוג הכי נמוך שניצח את נדאל בטורניר כלשהו מאז טורניר שטוקהולם 2006. כוכב הערב היה חסר מילים לאחר ההפתעה הענקית שהוא חולל: "אני לא יודע מה להגיד, אני ממש שמח".

הבלגי שסיים את המשחק עם האייס ה-13 שלו במשחק הסכים עם העיתונאים שזה היה ניצחון מהמם: "אני חושב כמוכם, אף אחד לא ציפה שאני אנצח. נדאל לא שיחק את הטניס הטוב ביותר שלו וידעתי שהמשחק הראשון על דשא הוא תמיד קשה. בשבילי זה ניצחון ענק. ניסיתי לעשות מה שאני אוהב לעשות, לבוא לרשת כמה שיותר ולא לשחק יותר מדי רחוק מקו הבסיס".

דארסיס (רויטרס)
דארסיס: "לא יודע מה להגיד, אני ממש שמח" (רויטרס)
 

לגבי הטענה שניסה לתקוף את הברך הפצועה של נדאל אמר דארסיס: "לא התרכזתי בו, אם אתה מתחיל להתרכז ביריב, המשימה קשה יותר. ניסיתי להתמקד בעצמי ובמה שאני רוצה לעשות".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */