יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:50

טריאתלון ת"א: פיין ובר סיימו במקומות הראשונים

1,500 משתתפים לקחו חלק בטריאתלון ה-12 של העיר הלבנה, עמית פיין עצר את השעון על 02:01:47, ניר מנחם סיים שני. לילך בר ראשונה אצל הנשים

|
עמית פיין מאושר לאחר חציית קו הסיום (משה חרמון)
עמית פיין מאושר לאחר חציית קו הסיום (משה חרמון)

טריאתלון תל אביב, בהשתתפות עיריית ת"א, נערך היום (שבת) בפעם ה-12 בעיר הלבנה, בהשתתפות של כ-1,500 איש שנהנו ממזג אוויר קייצי.

הספורטאים התחרו בארבעה מקצים שונים, כאשר הטריאתלון החל במשחה שיצא מחוף מציצים, נמשך ברכיבת באופניים ברחבי העיר לאורך ציר רוקח ונתיבי איילון והסתיים בריצה לאורך טיילת תל ברוך עד לקו הסיום בנמל תל אביב.

"זהו טריאתלון הדגל של מדינת ישראל", אמר יובל חץ, יו"ר איגוד הטריאתלון. "כמות המשתתפים השנה גדלה בלמעלה מ-50 אחוז. אנחנו שמים לנו למטרה לארח תחרות בינ"ל גדולה בעוד כמה שנים, כאשר אנחנו מכוונים לאליפות עולם בשנת 2017 ולמספר תחרויות נוספות, החל מהשנה הבאה".

במקצה האולימפי לגברים סיים במקום השלישי שוקי סרויה, אותו הקדים ניר מנחם. הראשון שחצה את קו הסיום בתוצאה של 02:01:47 היה עמית פיין, שאמר: "התחלתי לא כל כך טוב את השנה עם פציעה וחזרתי להתאמן לא מזמן, כך שזו דרך מצוינת לחזור לנצח. המטרה היא גם במכבייה לזכות בזהב".

בקרב הנשים, סיימה ראשונה לילך בר נתן שהקדימה את איילת בן דוד (מקום 2) ומיכל רם מנשה (מקום 3). מי שעמד במקום הראשון על הפודיום במקצה הספרינט היה אסף כהן, שקבע 32 דקות ו-39 שניות: "היה מעולה, עשיתי בדיוק את מה שתכננתי והייתה תחרות טובה. אני כנראה הרבה יותר מוכן למכבייה ממה שחשבתי", אמר בסיום.

צפו באירועי טריאתלון ת"א 2013

במקצה הספרינט לנוער סיים ראשון רן שגיב, שגבר על יריבו נועם רונן (2) שהיה במרחק 12 שניות בלבד ממנו. שגיב סיפר: "יצאתי ראשון כבר מהשחייה ואחר כך גם באופניים. בהמשך הייתה טעות שיפוט שאילצה אותי להתמודד עם פערים שהצטמקו מאחוריי, מה שהפך את התחרות למאתגרת וקשה יותר אבל לשמחתי אחרי שני קילומטרים צמודים עם נועם, הצלחתי לפתוח פער ולהישאר בקצב שלי עד הסוף".

טריאתלון- מקצה נשים, ספרינט 35-39. טלי טלבי (מימין) ומאיה נפתלי (משה חרמון)
מקצה נשים, ספרינט 35-39. טלי טלבי (מימין) ומאיה נפתלי (משה חרמון)
 

רן שגיב, מקום ראשון מקצה ספרינט נוער (משה חרמון)
רן שגיב, מקום ראשון מקצה ספרינט נוער (משה חרמון)
 

אחרי השניים, סיים שלישי אופק פלר. ובקרב הנערות, נועם פישמן סיימה ראשונה, ניצן צרור שנייה והגר שטרנברג שלישית.

טריאתלון ת&qout;א 2013 - מקצה שחייה (משה חרמון)
טריאתלון ת"א 2013 - מקצה שחייה (משה חרמון)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */