יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:21

קוך ופרימן הרצו על מצויינות למשלחת האוסטרלית

כוכב העבר של נבחרת הכדורסל והאלופה האולימפית לשעבר, הרצו על הזכות לייצג במכביה ה-19. מארק ואלכס רוברטסון ידריכו את נבחרות הכדורגל

|
קתי פרימן. הרצתה על מצויינות (מכבי אוסטרליה)
קתי פרימן. הרצתה על מצויינות (מכבי אוסטרליה)

בארץ כבר החלה הספירה לאחור לקראת פתיחת משחקי המכביה ה-19. ב-18 ביולי במופע הפתיחה הענק שמתכונן באצטדיון טדי בירושלים וברחבי העולם נעשות ההכנות האחרונות של המשלחות לקראת ההגעה לארץ.

נציגי הספורטאים בקהילות מכבי מלבורן ובסידני זכו לאחרונה למפגשים מרתקים לקראת ההגעה. מי שבאה להרצות להם על ווינריות, מהות וגם הזכות לייצג את אוסטרליה היא האלופה האולימפית לשעבר, האוסטרלית-אבוריג'נית, קתי פרימן, שזכתה בזהב בסידני 2000 במירוץ ל-400 מטר והיתה בעברה גם אלופת העולם.

בנוסף לכך, גם כוכב העבר של נבחרת אוסטרליה בכדורסל, דמיאן קוך, שהגיע עם הנבחרת האוסטרלית למקום ה-4 במשחקים האולימפים בסיאול 88', למקומות 6-7 במשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס ובברצלונה, הרצה על מצוינות.

האוסטרלים שולחים למכביה ה-19 חמש נבחרות כדורגל, שתיים מהן ידריכו אב ובנו, שמות גדולים בכדורגל האוסטרלי והסקוטי-אנגלי: מארק רוברטסון בן ה-36, קשר נבחרת אוסטרליה בעבר, דנדי יונייטד וסט ג'ונסטון מהליגה הסקוטית, שידריך את הנבחרת הבוגרת. הוא זכה בשנת המילניום באליפות אוסטרליה והספיק גם לשחק מספר עונות בליגות המשנה באנגליה במדי ברנלי, סווינדון וסטוקפורט.

האב, אלכס רוברטסון, הוא אגדה מקומית מהכוח סידני, שידריך את נבחרת המאסטרס האוסטרלית של מעל 45. בנבחרת האוסטרלית ניתן למצוא מספר שחקנים המשחקים בליגות המשנה באוסטרליה ובליגת המכללות בארה"ב.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */