יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:32

מסתמן: נדאל מול פדרר ברבע הגמר בווימבלדון

הגראנד סלאם בלונדון: שתי האגדות צפויות להיפגש בשלב מוקדם מהצפוי. בנשים, אזרנקה ושראפובה ייאבקו על מקום בגמר. הגרלה קשה לרם וארליך

|
נדאל מול פדרר. בדרך לעוד מפגש קלאסי (GettyImages)
נדאל מול פדרר. בדרך לעוד מפגש קלאסי (GettyImages)

אלוף הרולאן גארוס, רפאל נדאל והטניסאי השלישי בעולם, רוג'ר פדרר, עתידים להיפגש השנה בטורניר הגראנד סלאם ב-ווימבלדון כבר בשלב רבע הגמר, כך נקבע היום (שישי) בהגרלת הגראנד סלאם השלישי של העונה שנערכה בלונדון.

העדרותו של נדאל מהסבב לשבעה חודשים, גרמה לו לצאת מהרביעיה הראשונה, מה שהופך את הטורניר השנה למרתק יותר כבר משלב מוקדם.

ההגרלה קבעה גם כי המנצח בין פדרר לנדאל יפגוש ככל הנראה באנדי מארי המקומי בחצי הגמר, אם מארי יעבור את היריב המיועד שלו ברבע הגמר, ג'ו וילפריד טסונגה הצרפתי.

מי שהרוויח בגדול מההגרלה, הוא כמובן הראשון בעולם, נובאק ג'וקוביץ' שיצפה בשלושת יריביו הגדולים מארי, פדרר ונדאל נאבקים כדי להגיע לגמר מולו. כמובן שגם נולה ייצטרך לעבור את תומס ברדיך הצ'כי ברבע הגמר ואת דוד פרר, הרביעי בעולם, או חואן מרטין דל פוטרו הארגנטיני בחצי הגמר.

ג´וקוביץ´ חוגג. ישייט לגמר? (רויטרס)
ג´וקוביץ´ חוגג. ישייט לגמר? (רויטרס)
 

בין הנשים, הראשונה בעולם והפיבוריטית לזכייה, סרינה וויליאמס, שובצה בחצי העליון ביחד עם פיינליסטית השנה שעברה, עליה גברה בגמר, אגה רדוונסקה מפולין.

כמו ברולאן גארוס, שתי יריבותיה הגדולות של סרינה, ויקטוריה אזרנקה ו-מריה שראפובה, שובצו לחצי השני של ההגרלה וייאבקו אחת בשנייה על מקום בגמר.

סרינה וויליאמס. תחגוג עוד תואר? (רויטרס)
סרינה וויליאמס. תחגוג עוד תואר? (רויטרס)
 

רבעי הגמר המתוכננים בין הנשים: סרינה - אנג'ליקה קרבר, אגה רדוונסקה - נה לי, מריה שראפובה - שרה ארני, ו-ויקטוריה אזרנקה - פטרה קביטובה.

הגרלת הגראנד סלאם נערכה לראשונה מאז 1998 ללא ישראלים בהגרלה הראשית, אם כי יוליה גלושקו היא הראשונה בתור להיכנס לטורניר כלאקי לוזר, באם אחת השחקניות תפרוש לפני תחילת משחקי הסיבוב הראשון.

בהגרלת הזוגות, זכו אנדי רם ויוני ארליך שמשחקים לחוד בהגרלה קשה. רם ושותפו אריק בוטראק להגרלה קשה כשיפגשו כבר בסיבוב הראשון את המדורגים 3 בטורניר, אלכסנדר פאיה מאוסטריה וברונו סוארס מברזיל. ארליך ושותפו דניאל בארצ'לי מאיטליה יפגשו במדורגים 4, להנדר פאהס מהודו ו-ראדק סטאפנק הצ'כי. הגרלה קשה גם לשחר פאר ושותפתה הסינית יאן זי. השתיים שקיבלו כרטיס חופשי יפגשו במדורגות 5, רקל קופה ג'ונס ואביגייל ספירס מארה"ב.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */