יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:50

אח יא רבי: ישראל הודחה אחרי 66:57 מול יוון

המאמן קיווה למחוק את ההפסד במשחק ה-1? עם יכולת כזו אין לנו מקום באליפות אירופה. אפשטיין סיימה עם 11 נק'. הניסיון הבא להעפיל יהיה בקיץ 2014

|
דורון, אברמזון ודורון מאוכזבות (משה חרמון)
דורון, אברמזון ודורון מאוכזבות (משה חרמון)

לא מעט חומר למחשבה יש לאלי רבי. נבחרת הנשים של ישראל הודחה הערב (שלישי) בחצי הגמר בטורניר הראשון של מוקדמות אליפות אירופה 2015. אחרי 69:57 ליוון במשחק הראשון, השחקניות בכחול לבן הפסידו הערב (שלישי) שוב לנבחרת היוונית, הפעם 66:57 ברמלה.

הנבחרת קיוותה למחוק את ההפסד מהמשחק הראשון אבל נפלה בכל הפרמטרים מול נבחרת מאומנת, מסודרת ובעיקר יעילה. בנבחרת בנו על הקהל? כ-700 הטריחו עצמם לקריית מנחם אבל לא הצליחו לדחוף קדימה את השחקניות. בעוד שנה תהיה לישראל אפשרות נוספת לעלות לאליפות אירופה 2015 והיא תקווה לעשות זאת בקיץ הבא.

הבנות בכחול לבן פתחו טוב ואחרי 3:0 ליווניות, רצו 0:10 אבל זה בעצם היה אקורד הסיום בשלב מוקדם מאוד במשחק. היריבה, בעיקר בזכות יכולת פנטסטית של אולגה חאטזיניקולאו, השתלטה על העניינים וירדה ביתרון 14:15 בסיום הרבע הראשון.

קטיה לויצקי שהייתה היחידה שתפקדה ברבע הראשון, קצת נרדמה ברבע השני. לירון כהן התעוררה עם שתי שלשות רצופות אבל היווניות לא הורידו הילוך והמחצית הסתיימה ב-29:33 ליוון.

הנבחרת האורחת לקחה ריבאונד אחר ריבאונד בהתקפה והצליחה להגדיל את את היתרון שלה לדו ספרתי. הנבחרת של רבי ניסתה אבל לא יכולה הייתה להתמודד מול היווניות. אחרי 40:48 ליוון, הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, בו נתן רבי לבנות שלא שיחקו, כמו צעירי, דיאמנט וגילינסקי לטעום פרקט בדרך להפסד, 66:57.

אלי רבי: יוון הייתה גדולה עלינו

קלעו לישראל: מיכל אפשטיין - 11 נקודות, קטיה לויצקי (10 ריבאונדים) ושי דורון - 10 כ"א, לירון כהן - 9, קטיה אברמזון - 6, שירן צעירי - 5, בר גילינסקי, נועה גנור ודניאל דיאמנט - 2 כ"א.

ברבו לקלוע ליוון: אולגה חאטזיניקולאו - 12 נקודות, פלאגיה פאפאמיכאל - 11.  זוי דימיטרקו - 10.

שחקניות הנבחרת מודות לקהל (משה חרמון)
שחקניות הנבחרת מודות לקהל (משה חרמון)
 

קטיה לויצקי מאוכזבת (משה חרמון)
קטיה לויצקי מאוכזבת (משה חרמון)
 
גם לירון כהן לא במיטבה. משחק פושר שלה (משה חרמון)
גם לירון כהן לא במיטבה. משחק פושר שלה (משה חרמון)
 

השחקניות על הספסל. הפנים אומרות הכל (משה חרמון)
השחקניות על הספסל. הפנים אומרות הכל (משה חרמון)
 

יעקב בן שושן. מה חושב מנכ&qout;ל האיגוד על מה שראה? (משה חרמון)
יעקב בן שושן. מה חושב מנכ"ל האיגוד על מה שראה? (משה חרמון)
 

האולם בקריית מנחם. לא מספיק (משה חרמון)
האולם בקריית מנחם. לא מספיק (משה חרמון)
 

רבע ראשון: 14:15 ליוון
ישראל פתחה עם: שני לוי, שי דורון, לירון כהן, מיכל אפשטיין, קטיה לויצקי. יוון פתחה עם: זוי דימיטרקו, אולגה חאטזיניקולאו, פלאגיה פאפאמיכאל, לוליטי לימורה, ארטמיס ספאנו.

נבחרת ישראל רגע לפני המשחק (משה חרמון)
נבחרת ישראל רגע לפני המשחק (משה חרמון)
 

אחרי 0:3 ליווניות, הנקודות הראשונות של ישראל הגיעו מקליעה של שי דורון מחצי מרחק. לויצקי תיקנה שתי החטאות עם סל מהפינה בדרך ל-3:4 לישראל. מיכל אפשטיין רצה כל הפרקט כדי לסיים סל יפה, היווניות תקועות על 3 נקודות. לויצקי הוסיפה עוד שתיים קלות, 3:8. היווניות לא הפסיקו להחטיא מתחת לסל, דורון הענישה מנגד עם סל מחצי מרחק בדרך ל-3:10 וריצת 0:10.

אחרי פסק זמן של המאמן היווני, ספאנו תפרה שלשה שהחזירה קצת את הצבע ללחיים של האורחות. ישראל איפשרה ליריבה לחזור לעניינים, 10:12. לויצקי המשיכה לעשות חיל אחרי מהלך יפה של אפשטיין, מנגד, לימורה ניצלה ריפיון בהגנה בדרך לצעד וחצי קל. סוטיריו סיימה את הרבע עם שלשה, 14:15 ליווניות.

מיכל אפשטיין מול (משה חרמון)
מיכל אפשטיין מול חאטזיניקולאו (משה חרמון)
 

רבע שני: 29:33 ליוון
לירון כהן פתחה את הרבע עם החטאה לשלוש והיא עדיין בלי נקודות. היווניות הגדילו את היתרון ל-14:17 עם ריצת 2:11. אפשטיין עצרה את הריצה עם סל יפה. ספירידופולו תפרה עוד שלשה, 16:20 לאורחת. לירון כהן, בשלשה הראשונה של ישראל במשחק, צימקה אבל סוטיריו סיימה התקפה קבוצתית יפה עם שתי נקודות. לירון כהן נכנסה לעניינים ותפרה שלשה גדולה, שנייה ברציפות שלה. 

חאטזיניקולאו השיבה מיד עם שלשה, 24:25. דימיטראקו סיימה מהלך של שלוש נקודות אחרי סל ועבירה, 24:30 ליווניות שנראות טוב. כמה חבל מבחינת ישראל, אחרי שלשה של אברמזון מהפינה, חאטזיניקולאו שלא החטיאה מהשדה או מקו העונשין, תפרה שלשה עם הבאזר, 29:33 במחצית ליווניות.

קטיה לויצקי בפעולה. נרגעה אחרי רבע ראשון טוב (משה חרמון)
קטיה לויצקי בפעולה. נרגעה אחרי רבע ראשון טוב (משה חרמון)
 

רבע שלישי: 40:48 ליוון
פאפאמיכאל פתחה את הרבע עם סל, 29:35. אחרי שלוש דקות בלי סל ברבע, קטיה לויצקי שלא קלעה מהרבע הראשון, העלתה את מאזנה ל-8 נקודות. נדמה שהשחקניות של אלי רבי הרימו ידיים, כי הן לא עושות הגנה ובהתקפה הן פשוט לא קולעות.

אחרי 6 דקות של כדורסל ברבע, היווניות רשמו פער שיא, 31:41. שי דורון קלעה שתי נקודות אבל הבעיה הכי גדולה של הנבחרת היא בסגירה לריבאונד ההגנה - היווניות עם 8 ריבאונד בהתקפה. מיכל אפשטיין קלעה שתי נקודות ראשונות במחצית עבורה ולירון כהן הוסיפה שלשה אבל הרבע הסתיים ב-40:48 ליווניות.

רבע רביעי: 55:67 ליוון
ניקולופולו בת ה-18, פתחה את הרבע עם שלשה, השלשה השישית של היווניות, לעומת ארבע של ישראל. היווניות מפרקות את הנבחרת של אלי רבי, 43:56. דיאמנט, צעירי, גילינסקי קיבלו את הדקות ברבע האחרון אבל גם הן לא יכלו מול היריבה שממול, בסיום 66:57 ליוון.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */