יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:05

ברקוביץ', שכטר ודוידוביץ' לקחו חלק במשחק ראווה

לירן שטראובר יזם משחק לילדי וראייטי ו"גדולים מהחיים" בהשתתפות כוכבים וסלבריטאים. שוער חיפה חזר לשער. עוד הופיעו: בוזגלו, שהר וגם אייל גולן

|
כוכבי כדורגל וסלב במשחק הראווה (יוסי ציפקיס)
כוכבי כדורגל וסלב במשחק הראווה (יוסי ציפקיס)

משחק ראווה בכדורגל חופים לילדי וראייטי ו"גדולים מהחיים" נערך היום (שישי) בחוף פולג בנתניה בהשתתפות כוכבי כדורגל וסלבס. כ-350 ילדי העמותות נהנו מהאירוע בחסות ליגת כדורגל החופים, שיצא לפועל ביוזמתו האישית של שוער העבר לירן שטראובר ובתמיכת שחר אלוני ויניב האפט.

לאירוע הגיעו שחקני כדורגל בעבר ובהווה כמו אייל ברקוביץ', פיני בלילי, ניר דוידוביץ', אלון מזרחי, בן שהר, מאור בוזגלו ואיתי שכטר. גם מספר סלבים כמו אייל גולן, עומר אדם, דודו אהרון ודני רופ לקחו חלק באירוע. 

"חשבנו לתרום לקהילה דרך הכדורגל למען הילדים", אמר שטראובר. "כיף לראות את הילדים מחייכים ומאושרים וברגע שאנחנו מצליחים להגשים להם חלומות עם יום כיף שכזה, זה שווה את הכל".

שכטר שרק אתמול חתם על חוזהו, נראה בכושר אחרי שכבש את שני השערים הראשונים במשחק: "אני מאושר להיות פה. זו הפעם הראשונה שלי בכדורגל חופים ומיום ראשון אני חוזר לאימונים. שמח לחזור הביתה להפועל".

שכטר: מאושר לחזור הביתה

על השאלה האם אליפות היא מילה גסה עבור הפועל ת"א לאור מסע הרכש שעשתה, השיב החלוץ: "זה מוגזם עוד לצאת בהצהרות. אנשים עושים ימים ולילות כדי לבנות את הקבוצה ורק אחרי שנדע מה קורה במחנה האימונים נוכל לצאת בהצהרות".

שוער מכבי חיפה שפרש בסיום העונה, ניר דוידוביץ', חזר לרגע לבין הקורות וסיפר: "לא נגעתי בכדור מהמשחק האחרון. אפשר להגיד שקצת מוזר לא להתחיל את העונה, למרות שהייתה לי שנה לעכל ולדעת שאני לא בקו הבריאות, אבל מתחילים לעבוד על העתיד ועל גידול שוערים".

שכטר ודוידוביץ´ (יוסי ציפקיס)
דוידוביץ´ עם שכטר: "קצת מוזר לא להתחיל עונה" (יוסי ציפקיס)
 

אייל ברקוביץ' אמר על האירוע: "זו חוויה וכבוד גדול בשבילנו. לא שיחקתי כבר שנים כדורגל והברכיים שלי במצב לא טוב, אבל בשביל הילדים האלה אני נותן דקות". מאור בוזגלו סיכם: "כיף אדיר להיות באירוע המרגש הזה, זה המעט שאנחנו יכולים לעשות".

ברקוביץ´ עושה הגנה: &qout; (יוסי ציפקיס)
ברקוביץ´ עושה הגנה: "בשביל הילדים אני נותן דקות" (יוסי ציפקיס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */