יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:25

המענקים ישולמו: ניגריה תטוס לגביע הקונפדרציות

לאחר ששחקני הנבחרת דרשו 10 אלף דולר וסירבו להמריא לברזיל, שר הספורט דאג שיקבלו את הבונוסים. מזכ"ל ההתאחדות: "המומים מהגישה של השחקנים"

|
שחקני ניגריה. דורשים לא מעט כסף (רויטרס)
שחקני ניגריה. דורשים לא מעט כסף (רויטרס)

לאחר מחלוקת לא קטנה בנבחרת הניגרית על תשלומי בונוסים לשחקנים שלא שולמו, הסאגה הגיעה לסופה. שר הספורט של ניגריה, בולאג'י עבדלאווי, התערב למען השחקנים וקבע כי הם יקבלו את המענקים ובכך ימריאו ביחד עם נבחרתם לגביע הקונפדרציות, לאחר שסירבו לעשות זאת אם לא יקבלו את המגיע להם.

"העניין נפתר ואנחנו נגיע לברזיל ביום ראשון. אפשר להתרכז בגביע הקונפדרציות. עכשו אנחנו רק מחכים שהממשלה תעמוד בהבטחה שלה ותשלם לנו כשננחת בברזיל", ציין אחד השחקנים. מזכ"ל הפדרציה הניגרית בכדורגל, מוסא אמדאו, בתגובה: "אנחנו המומים כמו כל הניגרים מהגישה של השחקנים".

כזכור, השחקנים הניגרים סרבו לעזוב את בית המלון שלהם בנמיביה ביום חמישי האחרון, אחרי גביע עולם במוקדמות ביום רביעי והחמיצו את טיסות הסדירות שלהם לברזיל. הם כעסו על כסף שלא שולם להם כפי שהובטח, לאחר המשחק מול קניה במוקדמות גביע העולם בשבוע שעבר.

שחקני הנבחרת דרשו בונוס על סך 10 אלף דולר, ואילו ההתאחדות הניגרית נאלצה לסרב בעקבות קיצוצים רבים.  כמו כן, הוצע לשחקנים לקבל בונוס על סך 2,000 דולר לאחר ה-1:1 מול נמיביה, אך הם סירבו בטענה שרצו יותר כסף.

נבחרת ניגריה תשחק מול אורוגוואי בסלבדור ב-20 ביוני ולאחר מכן יתמודדו מול ספרד בפורטלזה ב-23 ביוני בגביע הקונפדרציות.

אפשר לחזור לחגוג בניגריה? (רויטרס)
אפשר לחזור לחגוג בניגריה? (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */