יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:02

רגע לפני הקונפדרציות: ברזיל ניצחה 0:3 את צרפת

הסלסאו חגגו לעיני הקהל הביתי במשחק ההכנה האחרון לפני תחילת הטורניר במדינתם, אוסקר, הרננס ולוקאס מורה (פנדל) העניקו לפליפאו ניצחון

|
ניימאר ואוסקר חוגגים את היתרון של ברזיל (רויטרס)
ניימאר ואוסקר חוגגים את היתרון של ברזיל (רויטרס)

רגע לפני שריקת הפתיחה של גביע הקונפדרציות שייערך במדינתה, ברזיל ניצחה משחק ידידות נוסף, כשגברה הערב (ראשון) 0:3 על נבחרת צרפת בריו דה ז'ניירו.

הברזילאים פתחו בהרכב חזק, שכלל את דני אלבס, דוד לואיז, טיאגו סילבה ומרסלו בהגנה ואת אוסקר, פרד, האלק וניימר בחלק הקדמי. מהצד השני, דידייה דשאן פתח עם כוכבים כמו קארים בנזמה, יוהאן קבאי ומת'יו ולבואנה.

את השער הראשון כבשה ברזיל בדקה ה-54. הסלסאו יצאו להתקפה מתפרצת, פרד קיבל כדור ברחבה, כדרר מעט וכשראה את אוסקר פנוי באמצע העביר לו את הכדור. קשר צ'לסי לא התקשה מול השוער וקבע 0:1 לברזילאים.

השער השני במשחק הגיע בדקה ה-85. ניימאר אמנם לא כבש, אך לפחות הוא בישל. שחקנה החדש של ברצלונה מצא ברחבה את המחליף הרננס, שלמרות "בעיטת דרדל'ה" הצליח למצוא את הרשת של הוגו לוריס.

בתוספת הזמן מרסלו קיבל כדור ברחבה וגם הוא רצה להצטרף לחבריו על לוח התוצאות, אך הוא הוכשל והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. לוקאס מורה המחליף בעט בקור רוח לרשת וקבע 0:3, רגע לפני תחילתו של טורניר הקונפדרציות.

ניימאר נאבק ביוהאן קבאי (רויטרס)
ניימאר נאבק בדבושי (רויטרס)
 
.             

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */