יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:00

פוט: ההרחקה עשתה את המשחק קל עבורנו

כנראה שהיכולת הנהדרת של חניכיו ב-1:5 על רוסיה לא הרשימה את מאמן הולנד שמצא את הסיבה לניצחון הקל. דה יונג: "הרגשה נפלאה, היה לי משחק טוב"

|
שחקני נבחרת הולנד חוגגים את הניצחון (חגי ניזרי)
שחקני נבחרת הולנד חוגגים את הניצחון (חגי ניזרי)

נבחרת הולנד עלתה הערב (ראשון) לשלב חצי הגמר במסגרת יורו הצעירות אחרי שהביסו 1:5 את נבחרת רוסיה שככל הנראה סיימה את הטורניר כבר בשלב הבתים.

"הכרטיס האדום שיחק תפקיד מרכזי במשחק", אמר קור פוט. "במחצית הראשונה לא היה לנו קל. עם זאת שיחקנו טוב, החזקנו הרבה יותר בכדור והבקענו שער שהגיע לנו. כבר ראיתי את התסריט שהתרחש מול גרמניה כשספגנו את שער השוויון. אני שמח שהשחקנים התעשתו והצליחו לגמור את המשחק. השיפוט אגב, היה מצוין. המחליפים עולים למגרש והם מראים שהם רוצים לשחק. יש לי כאב ראש חיובי. לצערי אני יכול להרכיב רק 11 שחקנים ואני שמח שיש לנו איכויות כאלו מהספסל".

מאמן הנבחרת הרוסית, ניקולאי פיסארב, שנבחרתו סיימה מוקדם מהצפוי את הטורניר, אמר בסיום: "תוכנית המשחק שלנו הייתה יותר אקטיבית מאשר במשחק הראשון. רצינו להבקיע ראשונים אך לא השכלנו לעשות זאת. הצלחנו בפרמטרים מסוימים ובחלק מהם לא. ההולנדים הבקיעו ראשונים והכרטיס האדום סיים למעשה את ההתמודדות. אמרתי לשחקנים שזה ניסיון שנצטרך ללמוד ממנו לעתיד".

לוק דה יונג, שכבש ובישל, סיפר קצת על התחושות מחדר ההלבשה של האורנג': "ההרגשה שלנו נהדרת. זה כיף שכולם מעורבים וכולם משחקים וחוגגים כל שער ביחד. יש לנו מטרה אחת והיא להיות אלופים לכן אנחנו לא חוגגים יותר מדי. יש לנו הרבה שחקנים מנוסים בליגות בכירות ובליגת האלופות שרגילים למעמדים כאלו ולכן אנחנו נמשיך להתרכז בעצמנו ולנסות להציג יכולת כזו".

דה יונג הוסיף: "עשיתי עבודה טובה לדעתי ככה שאני לא דואג למקום שלי. אני מכיר את השחקן שהחליף אותי, הוא משחק עם אחי באייאקס. זה תמיד טוב שיש מחליפים טובים שגורמים לך להתרכז ולהיות ביכולת יותר טובה כל משחק".

פוט: ההרחקה עשתה את המשחק קל

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */