יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:53

קריאף: יש אכזבה, אך כל עוד לא נגמר ניתן הכל

קשר הצעירה מנסה לשים בצד את התבוסה לאיטליה: "מה שהיה במשחק לא משקף. יש לנו מאמן מצוין". אלי דסה: "צריך לשים הכל מאחורינו ולהיות חזקים"

|
תורג´מן וקריאף באימון אחרי ההפסד (שי לוי)
תורג´מן וקריאף באימון אחרי ההפסד (שי לוי)

יום לאחר התבוסה 4:0 לאיטליה, ערכה היום (ראשון) הנבחרת הצעירה של ישראל אימון במתחם האימונים של מכבי נתניה.

"כל עוד היורו לא נגמר ניתן הכל", אמר הקשר אופיר קריאף. "יש תחושת אכזבה לאור התוצאות שלנו אבל בסך הכל הקהל בא ומילא את האיצטדיונים ואנחנו מקבלים הרבה פרגון. הוכחנו במשחקי ההכנה שאנחנו יכולים לתת פייט לכל נבחרת, גם מול הבכירות ביותר".

על הביקורת שמקבלת הנבחרת הוסיף קריאף: "אני לא חושב שהייתה סיבה לכך. אנחנו נבחרת מאוד טובה ומה שהיה במשחק האחרון לא משקף. נגד אנגליה אני קורא לקהל לבוא לתת לנו גב. תמיד יש ביקורת ואנשים שיש להם מה להגיד, אני רואה את אנגליה עם אפס נקודות ואפס שערים - ולא מדברים עליהם. יש לנו מאמן מצוין שלא סתם מועדון בסדר גודל של סטנדרד ליאז' החתים אותו. איטליה היסטוריה, מתרכזים באנגליה".

דסה: צריך לשים הכל מאחורינו

המגן אלי דסה סיפר על התחושות ועל הקהל: "הגעתי למלון אחרי המשחק והרגשות היו מעורבים מאוד. הקהל שצריך לתמוך בך ולדחוף אותך ומצד שני החברים שלך שאתה חי איתם, נוצר כאוס ביניהם. זו הייתה התפרצות של זעם וסערת רגשות בסיום המשחק. אנחנו צריכים לשים את הכותרות מאחורינו. לא הצלחנו לספק את מה שציפו מאיתנו ולא צריך להיכנס לעימותים האלה, צריך לשים הכל מאחורה ולהמשיך להיות חזקים".

על חוסר ההצלחה עד כה בטורניר אמר המגן: "קודם כל אנחנו אשמים, לא משנה מה קורה באמצע המשחק, אבל אני חושב שהתקשורת חיכתה לנו מעבר לפינה ועושה מזה הרבה יותר ממה שזה. אני עדיין חושב שההרחקה היא מה שגרם לנו להיראות כמו שנראינו בחצי השני. בחצי השעה הראשונה היינו טובים אבל בסופו של דבר אנחנו אשמים".

אלי דסה (שי לוי)
אלי דסה. "אנחנו אשמים" (שי לוי)
 

בנוגע לביקורות על ההכנה והסקאוטינג הוסיף: "כשאנחנו מתכוננים ואומרים שאנחנו לא יודעים מי היריבה זה לא אומר שאנחנו לא יודעים מול מי אנחנו משחקים, אנחנו מתכוננים לתבנית משחק ולשיטה שלהם ולא לשחקנים ספציפיים אם הם מנאפולי או יובנטוס".

אבי וגיא לוזון (שי לוי)
אבי וגיא לוזון באימון (שי לוי)
 

טוואטחה ודאבור (שי לוי)
טוואטחה ודאבור במצב רוח מחויך. יש סיבות לחגיגה? (שי לוי)
 
אייל גולסה (שי לוי)
תורג'מן, ביטון וגולסה באימון (שי לוי)
 
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */