יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:48

ריאל מדריד גברה 72:76 על ברצלונה ועלתה ל-0:1

הבלאנקוס לא נבהלו מפיגור 10 ברבע האחרון ורשמו ניצחון חשוב במשחק הראשון בסדרת גמר בספרד. רודריגס הצטיין עם 21 נק'. יוון: פאו עלתה ל-0:2 בסדרה

|
סרחיו יול חוגג. ניצחון חשוב (GettyImages)
סרחיו יול חוגג. ניצחון חשוב (GettyImages)

ריאל מדריד גברה היום (ראשון) 72:76 על יריבתה הגדולה, ברצלונה, במסגרת המשחק הראשון בסדרת הגמר של הליגה הספרדית. הבלאנקוס, שפיגרו לאורך רוב שלבי המשחק, כולל פיגור של 10 נקודות ברבע האחרון, נעזרו בהרבה מזל וגם בשופטים על מנת להכריע את המשחק ולא לאבד את יתרון הביתיות.

ברצלונה פתחה נהדר את המשחק כאשר ויקטור סאדה, שסיים עם 17 נקודות, מוליך את הקטלונים ליתרון מבטיח, כולל שלשה נהדרת שהורידה את השחקנים לחדרי ההלבשה ביתרון 10, 35:45.

ברבע השלישי בארסה לא הורידה את הרגל מהגז וחואן קרלוס נבארו ומרסלינו הוארטס המשיכו להוליך את בארסה ליתרון בטוח והרבע נגמר ב-50:58 לקטלונים.

סל של טומיץ' העלה את בארסה ליתרון 10, 7 דקות לסיום, אך כאן החל הקאמבק המדהים של הבלאנקוס. מאותו רגע, סרחיו רודריגס, שסיים עם 21 נקודות, סרחיו יול, שקע 19 ורודי פרננדז, שהוסיף 14 השתלטו על המשחק.

קאמבק מדהים של הבלאנקוס הסתיים עם 2 נקודות של פליפה רייס שהעלו את ריאל ליתרון 72:73 דקה לסיום המשחק. לוקאס מאברוקפלידיס ניסה ללכת עד הסוף, אך איבד את הכדור בספק עבירה. לאחר דחיפות בין השחקנים וצוות המאמנים ובמקביל, התייעצויות ארוכות בצוות השיפוט, הוחלט על עבירות טכניות לנבארו וריאל רשמה ניצחון חשוב, 72:76 ו-0:1 לבלאנקוס.

חואן קרלוס נבארו. הניצחון חמק מהידיים (GettyImages)
חואן קרלוס נבארו. הניצחון חמק מהידיים (GettyImages)
 

יוון: פנאתינאיקוס עלתה ל-0:2 בסדרה מול אולימפיאקוס
אחרי הניצחון במשחק הראשון של פנאתינאיקוס על אולימפיאקוס, נתנו חניכיו של יאניס אנסטסיו עוד תצוגה נהדרת (52:63) ועלו ליתרון 0:2 בסדרה מול היריבה המושבעת. אוקיץ' הצטיין במדי פאו עם 17 נק', ספנוליס הצטיין במדי אלופת אירופה עם 12 נק' וינסה לעשות את הבלתי אפשרי ביחד עם קבוצתו ולצאת מהפיגור אליו נקלעו.

ספאנוליס. יש לו הרבה עבודה (רויטרס)
ספאנוליס. יש לו הרבה עבודה (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */