יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:51

בחסות המשפחה: נבחרת "האחים" של אוסטרליה

רוגבי: האוסטרלים יגיעו למכביה כשאת הסגל שלהם מרכיבים ארבעה זוגות אחים ושלישייה. המאמן: "מוזר, נקווה שידחפו וידרבנו אחד את השני"

|
נבחרת הרוגבי מתאמנת. מאבק מול אחים (שי לוי)
נבחרת הרוגבי מתאמנת. מאבק מול אחים (שי לוי)

נבחרת אוסטרליה ברוגבי למכביה בחסות המשפחה. ארבעה זוגות אחים, ועוד שלישייה מאיישים את סגל נבחרת אוסטרליה ברוגבי למכביה ה-19 שתפתח ב-18 ביולי. 

"זה מוזר מאוד שיש את כל הסטים האלה של האחים האלה", התלוצץ המאמן אלה בריאיון ל-"J-wire", לדייויד ווינר שפרסם את הסיפור. "אני מכיר רק קבוצה אחת של אחים. כשאני משחזר היינו דוחפים ומדרבנים אחד את השני, ואני מקווה שנבחרת האחים של היום יעשו את זה וירימו את הסטנדרטים הנדרשים לטורניר".

כאמור, בסגל של 26 שחקני רוגבי אוסטרליים למכביה, תמצאו  את בן, דניאל ונתן יחזקאל, את קית' ודין פרידלנדר, את ג'ונתן ואנתוני קסטלן, קווין ושון ינקלביץ' ואת דויד וג'ורג' דיוויס.

ברוגבי שביעיות: נבחרת ארה"ב למכביה תהיה מורכבת משלושה כוכבים - דאלן סטנפורד, קווין סווירין וזאכרי טסט, שחקניה המצטיינים של נבחרת ארה"ב ברוגבי שביעיות.

אוהדי נבחרת הרוגבי. צפויה להם חגיגה משפחתית (דייויד סילברמן)
אוהדי נבחרת הרוגבי. צפויה להם חגיגה משפחתית (דייויד סילברמן)
 

בכלל, טורניר הרוגבי שביעיות, שנכנס למעמד של ספורט אולימפי ויתקיים לראשונה במסגרת המכביה, צפוי להיות מרתק ולמשוך תשומת לב, כאשר לצד ישראל וארה"ב ישתתפו גם נבחרות בריטניה ודרום אפריקה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */