יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:04

אורי שילה: ההערה של טוואטחה לא הייתה במקום

מנכ"ל ההתאחדות ל-102FM בשיתוף ONE על הנבחרת הצעירה: "אף פעם לא אמרנו שכל הכרטיסים נמכרו". גיא לוי: "משחקי האימון מטעים"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ (ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ (ONE)

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

אורי שילה: "ההערה של טווטאחה לא הייתה במקום"
נבחרת ישראל הצעירה הובסה אמש 4:0 על ידי נבחרת איטליה ואיבדה סיכוי מעשי להעפיל לשלב חצי הגמר ביורו 2013 עד גיל 21. נדבר על ההפסד הכואב, על היכולת החלשה של הנבחרת של גיא לוזון ועל הנטישה המוקדמות של הקהל. מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אורי שילה התייחס לארגון היורו.

לא אמרתם שמכרתם את כל הכרטיסים?
"קודם כל אף פעם לא אמרו שמכרו את הכרטיסים. מקסימום הכרטיסים זה 250,000 ומכרנו 200,000. יש משחקים עם פרופיל פחות גבוה. בסה"כ כל האצטדיונים מפוצצים שאין אף כרטיס".

שילה: &qout;מבחינתי איצטדיון עם 10,000 אוהדים זה איצטדיון מלא&qout;(משה חרמון)
שילה: "אצטדיון עם 10,000 אוהדים זה איצטדיון מלא" (משה חרמון)
 

הערב המשחק יהיה מלא עד אפס מקום?
"גם בגרמניה הולנד שהיו למעלה מ-10,000 צופים זה מבחינתינו אצטדיון מלא. 200,000 כרטיסים לעומת ה-85,000 שהיו בדנמרק זאת הצלחה גדולה מאוד. זה קהל של משפחות וילדים שלא באים למשחקי הליגה. מקווה שהם יהנו מהאווירה ונהנה מהם גם בליגה".

אתם חוששים מירידת מתח בגלל התוצאות של הנבחרת?
"יש להבדיל בין החלק המקצועי ולבין הארגון של כל הטורניר. אנחנו בלי קשר נשארים עם דופק גבוה ועובדים 24/7 כדי שהכל יתקתק".

איך ילד פישר כמו טוואטחה יכול להגיד לקהל עדיף שלא הייתם באים?
"הקהך הישראלי בשונה מהקלים האירופאיים, לא שומעים אותו מעודד ואין לו שירים קבועים לנבחרת. הקהל שלנו הוא לא אקטיבי וחסר סובלנות. לגבי התופעות של הקהל שהלך מוקדם וההערה של טוואטחה לא היו במקום. אבל לא שופטים אנשים בכעסם. אנחנו מודים לקהל שהוא בא ומקווים שהוא יבוא לשאר המשחקים, אבל הם חייבים להבין שיש פה אירוע שהוא חד פעמי. הנבחרת הזאת נותנת הכל וצריכים להעריך אותם".

טאלב טוואטחה (יניב גונן)
טוואטחה. "לא שופטים אדם בכעסו" (יניב גונן)
 

מה נשאר לכם לעשות עכשיו אחרי שאתם עובדים כבר יותר משנתיים?
"אנחנו באים למשחק ושופטים את המשחק ע"פ התוצאה והקהל. בכפר המכבייה יש מאות אנשים שעובדים מסביב לשעון אם זה שיווק, אבטחה וכל פרט קטן אחר. זאת אופרציה מאוד גדולה להרים טורניר כזה".

פלאטיני מרוצה עד עכשיו?
"פלאטיני מאוד מרוצה, אנחנו מקבלים פידבקים מאופ"א שהם מאוד מרוצים. פלאטיני יגיע מחר. אנשים למדו להבין מה יש להם פה חודש לפני הטורניר".

איך קיבלתם את התוצאה של רוסיה-פורטוגל?
"הכל פתוח, יש לך שני משחקי חוץ קשים מאוד אבל הכל ניתן לעשות. מעשית היינו מעדיפים שהרוסים ינצחו. מדובר במשחקי חוץ קשים מאוד ואף אחד לא הבטיח שננצח את צפון אירלנד. אנחנו תמיד מאמינים ותמיד אופטימים. הסיכויים לא לטובתינו, אבל יעשו את הכל. הכדורגל הישראלי לקח צעד קדימה".

גיא לוי: "משחקי האימון שהנבחרת ערכה לפני היורו מאוד מטעים"
גיא לוי התייחס להופעות של הנבחרת הצעירה בשני המשחקים הראשונים ביורו ועל הבעיות שלה להתמודד עם הנבחרות החזקות של אירופה.

זגורי מול איטליה. &qout;הוא לא יכול לרוץ אחרי המגן&qout; (משה חרמון)
זגורי מול איטליה. "הוא לא יכול לרוץ אחרי המגן" (משה חרמון)
 

"משחקי האימון שהנבחרת ערכה לפני היורו מאוד מטעים. יש לנו כמה בעיות שניתן היה לראות בשני המשחקים. הדבר הראשון זה מרכז ההגנה, מאז הפציעה של סלאח לא מצאו פתרון. אי אפשר לשחק עם שני מגנים התקפיים. בקישור האחורי אין שחקן שסותם את החור במרכז. יש לנו בעיתיות לשחק 4-4-2. 4-3-3 היה מתאים יותר עם שליטה באמצע. חייבים לשחק עם שחקן צד אחד לפחות כמו סולליך או מיכה שכולם מדברים עליו. זגורי הוא לא שחקן מאזן הוא קשר-חלוץ שבא מהצד. אתמול הוא נתן 25 דק' טובות אבל שהוא היה צריך לרוץ אחרי המגן הוא נעלם מהמגרש".

איציק זוהר: "ג'ורדי מכין את העונה הבאה ומחפש יס מן"
דנו גם על סאגת המאמן במכבי ת"א. כשבועיים לפני פתיחת האימונים, לצהובים עדיין אין מאמן. המנג'ר, ג'ורדי קרויף מנסה להחתים מאמן זר, אך בקבוצה עשויים לפנות לרוני לוי. איציק זוהר התייחס לנושא.

"ג'ורדי קרויף מכין את העונה הבאה של מכבי ת"א והוא מחפש יס מן. לפי דעתי זה לא יחזיק יותר מחצי עונה. המאמן יקבע את ההרכב עם שחקנים שהנחיתו עליו. פריצה וזהבי הם אלה שעשו את ההבדל במכבי בעונה האחרונה ואותם ג'ורדי הביא. רוני לוי לדעתי יהיה המאמן של מכבי במידה ולא ימצא מאמן זר. רוני מחפש דרך לחזור למרכז הכדורגל הישראלי והוא מאוד מתאים לקו מחשבה של ג'ורדי. בנוסף הוא גם אימן בקפריסין ומכיר שם את הכדורגל כמו ג'ורדי". 
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */