יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:06

דיווח: אברהם גרנט מועמד לאימון נבחרת פולין

המאמן הישראלי נמצא ברשימת המועמדים להחליף את ולדמאר פורנאליק המאכזב. כפי שפורסם ב-ONE גרנט מנהל מו"מ עם המועדון האנגלי, שפילד יונייטד

|
אברהם גרנט. עוד יעד למאמן (רויטרס)
אברהם גרנט. עוד יעד למאמן (רויטרס)

המאמן אברהם גרנט טרם מצא את יעדו הבא בכדורגל העולמי, אך בכל כמה זמן עולות ידיעות סביב מועמדותו לשלל קבוצות ונבחרות ברחבי הגלובוס. כלי התקשורת בפולין מדווחים היום (ראשון) כי יו"ר ההתאחדות וכוכב העבר, זביגנייב בונייק עשוי לפטר את המאמן הנוכחי, ולדמאר פורנאליק.

הפולנים מדורגים רק במקום הרביעי בבית המוקדם במסגרת קמפיין מוקדמות הגביע העולמי בבית 8 עם תשע נקודות ואחרי ה-1:1 ביום שישי נגד מולדובה גוברים הסיכויים כי המאמן בן ה-50 שהחליף בתום היורו את פרנצ'יזק סמודה, יפנה את מקומו בתום הקמפיין ויתכן כי אף לפני.

למרות הצהרות של בונייק לפיהן הכל פתוח ועדיין ישנן 21 נקודות בקופה, פורסם כי הפולנים במגעים עם הוב סטיבנס ההולנדי, שאימן לאחרונה את שאלקה.

בנוסף, גם שמם של אברהם גרנט, רוברטו די מתיאו, פרנק רייקארד, זדנק זמאן וסלבאן ביליץ' נמצאים ברשימת המועמדים לרשת את פורנאליק.

כפי שפורסם לראשונה ב-ONE גרנט מנהל מו"מ עם המועדון האנגלי, שפילד יונייטד.

לבנדובסקי. גרנט יאמן אותו? (רויטרס)
לבנדובסקי. גרנט יאמן אותו? (רויטרס)
 

נבחרת פולין אירחה את טורניר היורו האחרון בצוותא עם אוקראינה ובשורותיה משחקים כמה כוכבים גדולים בראשות רוברט לבנדובסקי, לוקאש פישצ'ק ויאקוב בלאצ'יקובסקי מבורוסיה דורטמונד.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */