יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:02

ישראל תפגוש את ברזיל בחצי גמר מונדיאל האמנים

הנבחרת של עובד קראוס (נבחר למאמן הטורניר) שנחשבת להפתעת הטורניר תפגוש ב-14:00 את הסלסאו למשחק שיכול לעשות עוד היסטוריה

|
מילר,  גנגינה, אושרי כהן, קראוס ואקי אבני חוגגים
מילר, גנגינה, אושרי כהן, קראוס ואקי אבני חוגגים

נבחרת האמנים בכדורגל, תעלה היום (ראשון) למשחק חצי גמר מונדיאל האמנים בשעה 14:00 באצטדיון טורפדו שבמוסקבה מול המועמדת לזכות בגביע וסגנית אלופת העולם, ברזיל.

אחרי שנערכה הגרלת חצאי הגמר ב״גורקי פארק״ שבמרכז מוסקבה ובה שלף כוכב הזמר הרוסי, אלכסנדר שבצ׳נקו לצד שחקן העבר, אלכסיי סמרטין את פתקי ארבעת נבחרות האמנים הטובות בעולם: רוסיה, ברזיל, רומניה והסנסציה של האליפות, ישראל.

במעמד ההגרלה נבחר מאמן הנבחרת הישראלית, עובד קראוס למאמן המצטיין באליפות ע"י מאמני הנבחרות האחרות. התואר הוענק לו על ידי נשיאת הוועדה המארגנת של האליפות, נטשה דוידובה.

במסיבת העיתונאים שנערכה לאחר ההגרלה עם מאמני הקבוצות, החמיא מאמן ברזיל, שחקן העבר ז׳וסימאר, ליריבתו: ״ישראל היא הפתעה גדולה עבןר כולם כאן. מדובר בקבוצה פנטסטית ומאומנת שתענוג לראות את העמידה שלה על המגרש. זה ללא ספק יהיה המשחק הקשה ביותר שלנו באליפות״.

עובד קראוס פירגן לברזיל: ״קיבלנו לכל אורך הדרך הגרלות קשות. הבית המוקדם שלנו היה הקשה ביותר, המשחקים מול אוקראינה וסלובניה גבו מאיתנו מחיר בריאותי של השחקנים. ברזיל היא הנבחרת הטובה באליפות עם שחקנים מעולים וסגל רחב כמו המסורת שלה. נבוא להילחם ולהוכיח שכל מה שעשינו כאן עד כה לא היה מקרי״. בחצי הגמר השני יתמודדו אלופת העולם רוסיה ורומניה.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */