יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:15

לוזון: ביורו הבא שיתקשרו אליכם אם הנב' תבקיע

מאמן הצעירה ניסה לעודד את השחקנים אחרי התבוסה 4:0 לאיטליה: "אתם חבורה של גברים, תסתכלו במראה, תהיו גאים ותדעו שכל אחד נתן מאה אחוז"

|
כליבאת ורטה ו-והבה מאוכזבים (משה חרמון)
כליבאת ורטה ו-והבה מאוכזבים (משה חרמון)

מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון החליט לעודד את השחקנים ולחזק את המוראל אחרי התבוסה 4:0 לאיטליה. להבדיל מהמשחק מול נורבגיה בו לוזון טען שהיה מדובר במשחק הגרוע של הנבחרת בעידן שלו, הפעם המאמן היה מרוצה בעיקר מחצי השעה הראשונה בה הנבחרת שיחקה ב-11 שחקנים, עד להרחקתו של אייל גולסה.

לוזון אמר לשחקנים באסיפה: "עד שקיבלנו את האדום היינו מצויינים. לחצנו ועבדנו כמו שאני רוצה מול קבוצה מאומנת. גם אחרי האדום עמדתם כמו שצריך. לא היה ניתן לעשות יותר ממה שעשיתם, אתם חבורה של גברים, אתם יכולים לעמוד מול המראה ולהיות גאים בעצמכם ולישון טוב כי אני יודע שכל אחד מכם נתן את המאה אחוז שלו".

לוזון הוסיף: "מול נורבגיה כבשנו שני שערים, הוצאנו נקודה ויצאתי לא מסופק. אמרתי שלא מעניינת אותי התוצאה אלא הדרך והפעם ראיתי קבוצה מסודרת ומאורגנת שבחצי השעה הראשונה לחצה והגיעה למצבים. היתה התלהבות, רצתם ונתתם הכול. כאשר הנבחרת הבאה תחלץ נקודה או תשיג שער ביורו של שיתקשרו אליכם. מה עוד שנשאר המשחק מול אנגליה ואנחנו יכולים לשפר את המאזן".

גיא לוזון. ניסה לעודד את חניכיו (יניב גונן)
גיא לוזון. ניסה לעודד את חניכיו (יניב גונן)
 

שחקנים יצאו מאוחדים סביב המאמן.בנבחרת וישאפו לסיים את היורו בצורה מכובדת ולהשיג נקודה או ניצחון מול האנגלים שסיימו גם הם את הקמפיין וישאפו להשיג ניצחון כדי לתקן את הרושם.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */