יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:53

הציונים: 3 לגולסה, לבן הרוש ולתורג'מן, 4 לביטון

ה-4:0 לאיטליה שיקף את הבדלי הרמות: החלטה טיפשית של הקשר גמרה את הנבחרת, הבלם לא נקי מאשמה והחלוץ רע. ביטון וטוואטחה? אירופה תחכה

|
גולסה וקריאף. במילה אחת: אכזבה (משה חרמון)
גולסה וקריאף. במילה אחת: אכזבה (משה חרמון)

הנבחרת הצעירה של ישראל חטפה הערב (שבת) סטירה מצלצלת במחזור ה-2 ביורו 2013 אחרי 4:0 משפיל לעיני בלומפילד כמעט מלא מול איטליה. אחרי ה-2:2 מול נורבגיה, הנבחרת של גיא לוזון חלמה שהיא יכולה להפתיע את האיטלקים אבל החלום הפך לסיוט אחרי התפרקות טוטאלית.

בוריס קליימן - ציון 4
שוער הפועל תל אביב הוכיח שיש על מי לסמוך ומלבד עמידה לא נכונה שלו בשער השלישי, הוא נקי מאשמה. יתרה מזאת, קליימן מנע תבוסה הרבה יותר קשה.

אלי דסה - ציון 3
המגן שדווקא מול נורבגיה היו לו דקות טובות, לא הראה שום דבר והיה אחראי ללא מעט חורים. יש עוד הרבה מקום לשיפור.

עומרי בן הרוש - ציון 3
תסכימו או לא, הבלם הצעיר של מכבי נתניה הוא בגדר אכזבה בטורניר הזה. הבלם הבכיר של הנבחרת הצעירה לא סיפק את המנהיגות ולא הצליח למנוע אינספור חורים מול האיטלקים.

ניר ביטון: הקהל לא נתן לנו כבוד

בן הרוש ו-והבה. ההגנה הייתה חלשה (משה חרמון)
בן הרוש ו-והבה. ההגנה הייתה חלשה (משה חרמון)
 

בן והבה - ציון 3
ייקח לו עוד הרבה זמן להתאושש מאינסיינה, ספונארה והחברים. הבלם לא עמד בקצב האיטלקי והיה אחראי כמו יתר חבריו לחורים גדולים בהגנה.

טאלב טוואטחה - ציון 3
אם תרצו, האכזבה הכי גדולה של הנבחרת. אם טאלב או מעריציו חשבו שבעונה הבאה הוא יככב באחת הליגות באירופה, כדאי לחשוב פעמיים. מגן מכבי חיפה שרגיל לשרוף את האגף במשחקי הליגה, הבין אחרי 180 דקות שבאירופה משחקים כדורגל אחר לגמרי ולפני שחושבים על התקפה צריך לדעת לעשות הגנה. עוד כמה שנים בארץ לא יזיקו.

וראטי מול טוואטחה. הלו, פה זה אירופה (יניב גונן)
וראטי מול טוואטחה. הלו, פה זה אירופה (יניב גונן)
 

אופיר קריאף - ציון 4
אחת מנקודות האור הבודדות מול נורבגיה, התקשה לשחזר את היכולת מול האיטלקים. נעלם כלא היה.

ניר ביטון - ציון 4
כגודל הציפיות, כך גודל האכזבות. אולי גם ניר ביטון בונה על אירופה וגם הוא מבין שזה ממש לא פשוט. ביטון ניסה אבל היה חלק בלתי נפרד מהבונקר הישראלי ולכן לא יכול היה ליזום שום דבר. 

אייל גולסה - ציון 3
גיא לוזון יכול להתלונן על השופט הרומני האטגן אבל חוקי אופ"א ברורים: כניסה עם שתי הרגליים ישרות קדימה שווה כרטיס אדום. נכון, גולסה ניסה למנוע את המגע ברגע האחרון אבל מדובר בגליץ' טיפשי וחסר אחריות של שחקן צעיר שיש לו עוד הרבה מה ללמוד. כמו חברו לחיפה, גם לגולסה לא יזיקו עוד שנה או שנתיים לפחות בליגה שלנו.

גולסה אחרי האדום. החלטה טיפשית (יניב גונן)
גולסה אחרי האדום. החלטה טיפשית (יניב גונן)
 

ישראל זגורי - ציון 4
הוא רץ, השקיע וניסה. במחצית הראשונה שם כדור מצוין על הרגל של תורג'מן שהחמיץ. אין ספק, זה לא מספיק וזגורי צריך ללמוד שסתם ריצה לא תוביל אותו לשום מקום.

מוחמד כליבאת - ציון 3
המשיך את היכולת החלשה שלו מהמשחק מול נורבגיה ולא תרם שום דבר למשחק ההתקפה של הכחולים לבנים. ב-10 שחקנים קשה להאשים את שחקני ההתקפה ובכל זאת נעשה את זה.

גולסה, ביטון וקריאף. הפנים אומרות הכל (משה חרמון)
גולסה, ביטון וקריאף. הפנים אומרות הכל (משה חרמון)
 

אלון תורג'מן - ציון 3
יום אחד אתה למעלה ובשני למטה. האיש של מכבי חיפה שחגג שער נהדר מול הנורבגים, היה חלש מאוד מול האיטלקים. תורג'מן קיבל שני כדורים טובים במחצית הראשונה והיה חייב לכבוש שער אחד אבל כשל. גם תורג'מן יכול היה להוציא מעצמו הרבה יותר.
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */