יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:54

ישראל גברה על הונגריה 20:24 במשחק הכנה

כדוריד: הנבחרת השלימה את מסע המשחקים בספרד והונגריה עם ניצחון נאה. המאמן ג'וקיץ' מרוצה: "הונגריה היא בין שש הנבחרות הטובות כיום"

|
נבחרת כדוריד. ניצחון נאה (איגוד הכדוריד)
נבחרת כדוריד. ניצחון נאה (איגוד הכדוריד)

נבחרת ישראל ניצחה היום (שישי) את נבחרת הונגריה 20:24, במשחק ההכנה האחרון במסע לספרד ולהונגריה, לקראת צמד המשחקים שינעלו את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה מול צ'כיה (ביום רביעי בבית מכבי) ומול גרמניה בשבת.

זה היה משחק ההכנה הרביעי של הנבחרת תוך שישה ימים, לאחר ששיחקה פעמיים מול נבחרת מחוז גליסיה שבספרד, ופעמיים בהונגריה מול הנבחרת שסיימה במקום ה-4 במשחקים האולימפיים האחרונים בלונדון.

לישראל כבשו: גיל פומרנץ 4, תומר שמעוני, עמית סטלמן ואבישי סמולר 3 כ"א, עידו טוראל, יובל גררה, עומר דבדה, דניאל שקלים 2 כ"א, דן נתן, דניאל פרידמן, ורנר סטרידום 1 כ"א. אריאל רוזנטל שסבל מפציעה קלה לא שותף.

המאמן דראגן ג'וקיץ' אמר: "זה היה מחנה ארוך אחרי סיום העונה, והיה חשוב לחבר את החבר'ה ולהביא אותם לרמה הנדרשת לקראת משחקים מול נבחרות מצוינות. זה התחיל בספרד וראינו את ההתקדמות. זו הייתה הכנה גנרלית שאפשר לסכם כטובה".

עומר דבדה בפעולה ( דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
עומר דבדה בפעולה ( דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
 

על המשחק הוסיף: "הונגריה מבחינתי היא בין שש הנבחרות הטובות כיום שיש, ולא במקרה הם היו קרובים לזכייה במדלייה במשחקים האולימפיים האחרונים בלונדון. יש להם הגנה טובה, של 0:6, שמזכירה את צ'כיה ואת גרמניה. אני בהחלט שמח מאיך ששיחקנו היום, מהקצב, מההגנה, ומההתקפה".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */