יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:30

לוזון: לא רוצה לראות אתכם מלכלכים אחד על השני

מאמן הנבחרת הצעירה במסר לשחקנים לאחר ה-2:2 מול נורבגיה. דאבור: "לא היינו מרוכזים במה שגיא ביקש מאיתנו". דסה: "לא ישנו, לא נתנו 100 אחוז"

|
שחקני הנבחרת. לא מרוכזים (חגי ניזרי)
שחקני הנבחרת. לא מרוכזים (חגי ניזרי)

הנבחרת הצעירה של ישראל סיימה את משחק הבכורה שלה ביורו ב-2:2 עם נורבגיה. למרות הנקודה בנבחרת יצאו מאוכזבים מהמשחק לאחר שספגו את שער השוויון בדקה ה-91. כעת מתרכזים השחקנים של גיא לוזון בהכנות למשחק הבא בטורניר נגד איטליה במוצאי שבת (21:30). מרוואן קבהא לא התאמן, קיבל זריקה בשרירי הבטן התחתונה, ינוח 72 שעות וייתכן שכבר בראשון יחזור לאימונים.

גיא לוזון לשחקני הנבחרת, בעקבות הביקורות שהשמיעו אחד על השני בתקשורת: “אחד הדברים שהכי אפיינו אותנו זה שאנחנו מאוחדים ומגובשים, קבוצה אחת שלמה. אני לא רוצה לראות אתכם מלכלכים אחד על השני, זה לא מתאים ולא מאפיין אותנו, אני לא אסבול דבר כזה. גם אחרי משחק כזה אחרי צריך להמשיך להיות ביחד".

חלוץ הנבחרת, מונס דאבור סיפר על התחושות: "נשאיר לפרשנים את הביקורת ונתייחס לעצמנו. עשינו תיקו, יצאנו מאוכזבים מהיכולת ולא מהתוצאה, נרים אחד את השני, נעבוד יחד ונצא מזה. נתרכז בעצמנו ונתקן את היכולת. הנורבגים מאוד פיזיים".

החלוץ ניסה להסביר את ההופעה החלשה של הנבחרת: "לא היינו מרוכזים במה שגיא ביקש מאיתנו, נעשה הכל כדי לחזור לעצמנו. יכול להיות שזה נובע מחוסר ריכוז, זה עבר ונסתכל הלאה. נעשה את המקסימום כדי להוציא נקודות מול איטליה, אחרי אתמול, כולם מבינים שעד שזה לא נגמר, זה לא נגמר".

דאבור. יכול לחייך אחרי המשחק אתמול? (חגי ניזרי)
דאבור. יכול לחייך אחרי המשחק אתמול? (חגי ניזרי)
 

מגן הנבחרת, אלי דסה יצא מאוכזב מאוד מהמשחק: "לא הצלחנו לישון בלילה, נראנו על הפנים, כבשנו שני שערים אבל ספגנו בדקה ה-90. מתח לשחקני כדורגל קיים בעשר דקות הראשונות, אבל כשזה קורה לאורך 90 דקות זה לא טוב לכל הקבוצה. חייבים שתהיה לנו ביקורת עצמית, לא נתנו 100 אחוז, צריכים לשכוח מזה כמה שיותר מהר".

על המשחק בשבת מול איטליה אמר המגן: "ידענו שנורבגיה נבחרת מצוינת, לא הופענו למשחק, אם היינו באים כמו שתכננו הכל היה בסדר, צריך להרים את הראש לקראת שבת. בשיטה של גיא אין דרך יותר טובה לצמצם פערים, לא עשינו את מה שהוא ציפה ורצה. לא עמדנו על המגרש כמו שצריך וזה מה שקרה אתמול. גם בלי השער אנו יודעים שאיטליה מצוינת, אנחנו צריכים לשכוח ממה שקרה, גם אנחנו בני. אדם ויהיה בסדר".

אלי דסה. (חגי ניזרי)
אלי דסה. "נראנו על הפנים" (חגי ניזרי)
 

לוזון. הרבה חומר למחשבה (חגי ניזרי)
לוזון. הרבה חומר למחשבה (חגי ניזרי)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */