יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:53

דורון: יש התרגשות, גנור: מקווה שהאולם יהיה מלא

הנבחרת מוכנה לגרמניה ב-15:00 בפתיחת קמפיין מוק' אליפות אירופה ברמלה. רבי: "צריך להתמקד במשחק ה-1". שני לוי שנפצעה שוחררה, בן נון חזרה

|
לירון כהן ושי דורון באימון המסכם (יוסי ציפקיס)
לירון כהן ושי דורון באימון המסכם (יוסי ציפקיס)

נבחרת הנשים של ישראל קיימה את אימונה המסכם לקראת תחילת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה שתיפתח ב-15:00 ברמלה במשחק נגד נבחרת גרמניה.  

מי ששוחררה מהנבחרת היא הגארדית שני לוי ששברה את האצבע ובמקומה חזרה לנבחרת רוני בן נון. מי שאמורה לשחק מול הגרמניות לשחק היא הגארדית נעמה שפיר וזאת למרות שסוגיית החולצה מתחת לחולצה שלה טרם נפתרה. שפיר אמורה ללבוש פריט בצבע הגוף מתחת לגופיית הנבחרת בתקווה שמשקיף המשחק יקבל את העניין ולא יערים קשיים.

המאמן אלי רבי התייחס לסגל: "לצערי שני לוי נפצעה והייתה אמורה לפתוח בחמישייה במשחק הראשון אבל נתמודד עם זה. רוב הנבחרות שוות פחות או יותר אבל בטורניר כזה צריך להתמקד במשחק הראשון. זה נשמע קלשיאתי אבל זה באמת נכון״.

הגארדית שי דורון אמרה: ״יש התרגשות, בטח כשהטורניר פה בארץ, כיף לארוז תיק וללכת למלון בתל אביב. יש לנו נבחרת טובה, ההרגשה טובה ואני מאמינה שנעשה את זה. בטח עם הביתיות והקהל שאני מאמינה שידחוף אותנו. מי שמאמין לא מפחד״. 

דורון: מאמינה שנעשה את זה

אלי רבי (יוסי ציפקיס)
אלי רבי בקריית מנחם. "רוב הנבחרות שוות" (יוסי ציפקיס)
 

גם נועה גנור התייחסה לפתיחת הקמפיין: "כולנו מתרגשות לקראת הטורניר, אומנם זה קיץ שני ברציפות שאנחנו מארחות משחקים, אבל לא טורניר שלם ותמיד מרגש לשחק בארץ מול החברים, האוהדים והמשפחות. יש לזה ערך מוסף מאשר לשחק בחו"ל. מאוד מקווה לראות אולם מלא וחשוב לנו שכולם יגיעו לעודד ולדעת שיש מספיק אנשים שאוהבים את הענף ויגיעו לדחוף אותנו הכי רחוק שאפשר".

שי דורון וג´ניפר פליישר (יוסי ציפקיס)
שי דורון וג´ניפר פליישר לפני גרמניה (יוסי ציפקיס)
 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */