יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:26

מועדון הכדורגל של ברקוביץ' בנשר ימשיך לפעול

פרסום ראשון: ביהמ"ש נעתר לבקשת כוכב העבר לאפשר למועדנו להתקיים, זאת לאחר התנגדות עיריית נשר. "הקוסם": "שמח שהמועדון ימשיך לפעול"

|
אייל ברקוביץ´. המועדון שלו ימשיך לפעול (עמית מצפה)
אייל ברקוביץ´. המועדון שלו ימשיך לפעול (עמית מצפה)

בית המשפט השלום בחיפה נעתר היום (חמישי) לבקשתו של כוכב העבר, אייל ברקוביץ', והוציא צו מניעה זמני נגד עיריית נשר, בו קבע כי הפעילות של מועדון הכדורגל אותו מפעיל ברקוביץ' תמשיך לפעול באצטדיון בנשר גם אחרי חודש אוגוסט הקרוב. כך נודע לראשונה ל-ONE.

צו המניעה הוצא לאחר שעיריית נשר הודיעה כי לא תאפשר את המשך פעילות המועדון לאחר חודש אוגוסט, וכי לא תממש את האופציה שיש למועדון להאריך את פעילותו בעוד חמש שנים.

"הקוסם" מפעיל את המועדון אשר במסגרתו למעלה מ-300 בני נוער, חלקם תושבי נשר וחלקם מיישובי האזור. הפעילות נעשית באצטדיון העירוני, כאשר לצורך כך נחתם חוזה בין העירייה והחברה הכלכלית לנשר בע"מ לבין מועדון הכדורגל של ברקוביץ'.

החוזה נחתם לתקופה של חמש שנים, המסתיימת בחודש אוגוסט הקרוב, כאשר למועדון מוקנית האופציה להאריכו מעבר. המועדון הודיע לא מכבר לעירייה כי הוא מממש את האופציה, אך העירייה מצידה הבהירה כי אין בכוונתה להמשיך ולקיים את החוזה.

במצב דברים זה, נאלץ המועדון לפנות לבית המשפט השלום בחיפה באמצעות באי כוחו, עורכי הדין יעקב עציוני, שרון זיגר ויוני רווח ממשרד עורכי הדין ל.ד. קומיסר ושות', ולהגיש תביעה כנגד העירייה. בשלב ראשון ביקש המועדון צו מניעה זמני האוסר על העירייה לנקוט בפעולה כלשהי אשר יש בה כדי למנוע את פעילות המועדון באצטדיון לאחר חודש אוגוסט.

אייל ברקוביץ´ בנשר. &qout;שמח שהמועדון יתקיים על פי החוזה&qout; (עמית מצפה)
אייל ברקוביץ´ בנשר. "שמח שהמועדון יתקיים על פי החוזה" (עמית מצפה)
 

בדיון שהתקיים הבוקר (חמישי) בפני השופטת אריקה פריאל, הוחלט בסיום להעניק למועדון את הצו המבוקש, ובכך לאפשר את המשך פעולותו גם אחרי חודש אוגוסט. ברקוביץ' אמר ל-ONE: "אני שמח שהמועדון ממשיך להתקיים לעוד חמש שנים על פי החוזה".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */